نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۲

اکران فیلم Godzilla vs Kong ممکن است با تاخیر مواجه شود

در پی عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Godzilla: King of the Monsters، برادران وارنر از احتمال عقب افتادن اکران فیلم Godzilla vs Kong خبر داده است.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) آغاز شده و افتتاحیه این فیلم بسیار پایین‌تر از انتظارات و پیش بینی‌ها بوده است. دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا)، سومین فیلم از دنیای سینمایی MonsterVerse است که این فیلم تاکنون بیش از ۲۹۲.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل فروش بیش از ۷۸.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۱۳.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) ممکن است با یک تاخیر مواجه شود. در حاشیه کنفرانس PGA، توبی امریش، رئیس برادران وارنر، گفت که آن‌ها تعهد دارند که بهترین فیلم را به طرفداران ارائه دهند و به همین منظور ممکن است که این فیلم در تاریخ دیگری در طول سال منتشر شود تا فیلمی با نمره A+ را به طرفداران ارائه دهند.

به نظر می‌رسد که عملکرد فیلم Godzilla: King of the Monsters باعث شده تا برادران وارنر وضعیت کنونی را بررسی و در مورد آینده فیلم Godzilla vs Kong تصمیم گیری کند که این می‌تواند به معنای فیلمبرداری دوباره و ایجاد تغییرات در فیلم نیز باشد. با این حال، امریش اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و فیلم Godzilla vs Kong در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود. همچنین حضور رقیبان سرسختی چون انیمیشن Onward (به پیش)، دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت)، فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) و فیلم Mulan (مولان) نیز می‌تواند در عقب افتادن اکران این فیلم هیولایی تاثیر داشته باشد. 

میلی بابی براون در نقش مدیسون راسل، کایل چندلر در نقش مارک راسل و جانگ زئی در نقش دکتر چن، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، دیگر بازیگران جدیدی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده دارد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده