نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

شروع پایین‌تر از انتظار فیلم Godzilla: King of the Monsters در گیشه

فیلم Godzilla: King of the Monsters شروعی پایین‌تر از انتظارات و پیش‌بینی‌ها در گیشه جهانی و آمریکای شمالی داشته است.

چند روزی می‌شود که اکران جهانی و داخلی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) آغاز شده است که این فیلم برخلاف انتظارات، نتوانست چندان نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) شروع متوسط و کمتر از انتظاری را در گیشه داشته است. این فیلم در سه روز اکرانش حدود ۴۹ میلیون دلار در ۴۱۰۸ سالن سینما در آمریکای شمالی فروش کرد که شروع ناامید کننده‌ای برای این فیلم که هدف آن رسیدن به فروش ۲۰۰ میلیون دلاری در گیشه داخلی بوده، به حساب می‌آید. فیلم Godzilla: King of the Monsters سومین فیلم از دنیای سینمایی MonsterVerse است که ضعیف‌ترین افتتاحیه را در مقایسه با دو فیلم دیگر این مجموعه داشته است.

Godzilla: King of the Monsters

فیلم Godzilla با افتتاحیه ۹۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ و فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) با افتتاحیه ۶۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفته بودند. با این حال، فیلم Godzilla: King of the Monsters موفق شد به صدرنشینی یک هفته‌ای فیلم Aladdin (علاالدین) خاتمه دهد، اما این فیلم لایو اکشن با افت فروش پایینی که داشته، تاثیر زیادی را روی افتتاحیه فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) گذاشته است. همچنین این فیلم ۱۳۰ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کرده تا در مجموع، فیلم Godzilla: King of the Monsters کمی بیش از ۱۷۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که بسیار پایین‌تر از انتظارات و پیش‌بینی‌ها بوده است. همچنین طبق گفته سینمااسکور، این فیلم نمره B+ را از تماشاگران دریافت کرده که نمی‌تواند خیلی خبر خوبی برای کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز باشد.

میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دنباله فیلم Godzilla بر عهده مایکل دووگرتی، کارگردان فیلم Krampus (کرمپوس) بوده است. پس از این فیلم، فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ)، چهارمین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse خواهد بود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده