نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters با نام Intimidation منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی نیز است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) منتشر شده است. کمپانی برادران وارنر امروز تبلیغ تلویزیونی جدیدی از دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) با نام Intimidation را منتشر کرده که با اینکه بیشتر تصاویر آن را در دو تریلر قبلی و تبلیغ تلویزیونی آن مشاهده کرده بودیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز است. علاوه بر تصاویر جدید از شخصیت‌های انسانی اصلی فیلم، شاهد تصاویر جدیدی از گودزیلا، کینگ گیدورا و رودان نیز هستیم که شامل صحنه‌های جدید از مبارزه‌ آن‌ها نیز است. پیش از این، اولین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 منتشر شده بود و در ادامه دومین تریلر این فیلم در ماه آذر منتشر شد و ماه گذشته نیز برادران وارنر تبلیغ تلویزیونی دیگری از این فیلم را منتشر کرد. با این حال، ممکن است که در آینده نزدیک شاهد انتشار سومین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید این فیلم را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) بر عهده مایکل دووگرتی بوده که پیش از این کارگردانی فیلم Krampus (کرمپوس) را بر عهده داشته است. همچنین دووگرتی و زک شیلدز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters برای اکران در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده