نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

زمان شروع پخش فصل دوم سریال The Mandalorian مشخص شد

جان فاورو با انتشار تصویری زمان شروع پخش فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کرد که حداقل باید یک سال دیگر صبر کنیم.

سرانجام روز گذشته قسمت پایانی فصل اول سریال The Mandalorian (مندالوریان‌) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد که این قسمت توانست نظر بسیاری را جلب کند و از هم‌اکنون بسیاری در انتظار بازگشت این سریال برای فصل دوم هستند تا ادامه ماجراجویی مندالوریان‌ و بچه یودا را شاهد باشند. همچنین از ماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Mandalorian نیز آغاز شده که جان فاورو، شورانر سریال، اولین تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید اولین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) را نیز منتشر کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار فصل دوم این سریال مشخص شده است.

فاورو با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از پاییز سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. بااین حال، او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و او تنها تصویر یک موجود از نژاد گامورین (Gamorrean) را منتشر کرده که احتمالا شاهد حضور این نژاد در فصل دوم سریال The Mandalorian خواهیم بود. با توجه به پایان بندی فصل دوم، احتمالا ما در فصل دوم این سریال به سیاره‌های جدیدی در دنیای جنگ ستارگان سفر خواهیم کرد که انتظار می‌رود که به سوال‌های بیشتری نیز پاسخ دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

گامورین در سریال The Mandalorian

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، نیک نولتی و جولیا جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند که تنها می‌دانیم پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز و جیانکارلو اسپوزیتو احتمالا در فصل دوم باز خواهند گشت. فصل اول سریال مندالوریان در ۸ قسمت تولید شده بود و انتظار می‌رود فصل دوم نیز در ۸ قسمت تولید و از دیزنی پلاس منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده