نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶

اولین تصویر از پشت صحنه فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد

جان فاورو، شورانر سریال The Mandalorian، به‌تازگی اولین تصویر از پشت صحنه ساخت فصل دوم این سریال را منتشر کرده است.

روز سه‌شنبه این هفته بود که اولین قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) همزمان با آغاز به کار سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد و توانست نظر مثبت طرفداران را جلب کند و فردا نیز قرار است دومین قسمت اولین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از پشت صحنه ساخت فصل دوم این سریال منتشر شده است. پیش از انتشار قسمت اول فصل اول سریال The Mandalorian، این سریال برای فصل دوم تمدید شده بود و حال جان فاورو، شورانر سریال که بیشتر برای کارگردانی دو قسمت اول سه‌گانه‌ی Iron Man (آیرون من)، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و فیلم The Lion King (شیر شاه) شناخته می‌شود، اولین تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در این تصویر تنها شاهد حضور کلاه ماندالوریان هستیم و فاورو نیز در شیشه کلاه آن قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فصل دوم سریال The Mandalorian

فاورو با اینکه وظیفه ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد، اما وظیفه کارگردانی هیچ یک از قسمت‌های فصل اول را بر عهده نداشته است. بااین حال، او تایید کرده که قرار است کارگردانی چند قسمت از فصل دوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده داشته باشد و حال او زمان کافی را برای کارگردانی این سریال نیز در اختیار دارد. اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر نشده، اما قابل انتظار است که پدرو پاسکال بار دیگر نقش این جایزه بگیر را که خیلی زود توانسته محبوبیت زیادی را به‌دست بیاورد، در فصل دوم این سریال بازی کند.

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، نیک نولتی و جولیا جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول سریال ماندالوریان در ۸ قسمت تولید شده که شما می‌توانید برنامه پخش بقیه قسمت‌ها را در اینجا مشاهده کنید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده