نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

نویسنده جدید فیلم Fast and Furious 9 معرفی شد

طبق اطلاعات منتشر شده، شخص دیگری قرار است وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Fast and Furious 9 را بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز نویسنده جدیدی را برای فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن ۹) استخدام کرده است. از زمان انتشار فیلم 2Fast 2Furious در سال ۲۰۰۳، این برای اولین‌بار است که شخص دیگری قرار است کار نوشتن فیلمنامه فیلمی از مجموعه سریع و خشن (Fast and Furious) را بر عهده داشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Fast and Furious 9 را بر عهده گرفته و جانشین کریس مورگان در این پروژه شده است. 

کریس مورگان برای اولین‌بار وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift (سریع و خشمگین: توکیو دریفت) محصول سال ۲۰۰۶ را بر عهده داشت و از آن زمان به بعد او فیلمنامه تمامی فیلم‌های مجموعه سریع و خشن را نوشت. با این حال، مورگان همچنان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) را که فیلم فرعی مجموعه سریع و خشن است، بر عهده دارد. در این فیلم قرار است شاهد حضور دواین جانسون در نقش لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو باشیم.

کیسی بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Kin شناخته شده است که اخیرا اولین تریلر این فیلم علمی تخیلی منتشر شده و این تریلر با واکنش‌های مثبت مخاطبان همراه بوده است. علاوه بر این، کیسی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Heavy را نیز بر عهده دارد. در این فیلم ابرقهرمانی و اکشن، جی جی آبرامز و پارامونت پیکچرز در حال همکاری دوباره با جولیوس اوری، کارگردان فیلم Overlord (اورلرد)، هستند. فیلمبرداری و تولید فیلم The Heavy قرار است از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده