نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Dota 2 میزبان آرکینا Ogre Magi و رویداد Frostivus شد

به‌روزرسانی تازه‌ی بازی Dota 2 آرکینای هیروی Ogre Magi و رویداد سالانه‌ی Frostivus را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

رویداد مخصوص کریسمس بازی Dota 2 باری دیگر در سال ۲۰۱۹ بازگشته است و جوایز بی‌شماری را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. با اینکه شاهد هیچ حالت محدودی در Frostivus نیستیم، اما این رویداد شماری از آیتم‌های تزئینی نادر را برای به‌هیجان‌آوردن بازیکنان در دسترس قرار می‌دهد. این رویداد سالانه حول محور «مسیر جوایز» می‌چرخد که پاداش‌هایی را به ازای پیروزی در بازی‌ها در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازیکنان با هر برد در بازی‌های نرمال ۲۰۰ امتیاز کسب می‌کنند و این در حالی است که پیروزی در بازی‌های توربو تنها ۱۰۰ امتیاز در اختیار می‌گذارد. بازیکنان با جمع‌آوری ۱۰۰۰ امتیاز به سطح بعدی می‌روند و تنها ۲۰ لِول برای این مسیر دارای جوایز در نظر گرفته شده است. پاداش‌های این مسیرِ جوایز برای همه‌ی کسانی که پیش‌ازاین بتل پَس مسابقات The International 9 را خریداری کرده‌اند، آشنا به‌نظر می‌رسد. بخش زیادی از این جوایز را آیتم‌های مصرفی تشکیل می‌دهند؛ آیتم‌هایی نظیر میمون، بیل و بالن که در بتل پَس شاهدشان بودیم و می‌توان از آن‌ها در نقشه‌ استفاده کرد. افزون‌بر این، ویژگی بزن‌قدش یا High-Five که در سطح ۱۰ آزاد می‌شود و صداهای محدود Chat Wheel را می‌توان در این مسیر جوایز مشاهده کرد.

Frostivus 2019 Dota 2

صندوق Frostivus شامل پوسته‌های جدیدی با حال‌وهوای زمستان است که به قیمت ۲.۴۹ دلار نیز به فروش می‌رسد

یک گردونه‌ی جوایز نظیر Rylai’s Blessing نیز به رویداد Frostivus راه یافته که بهترین جایزه‌ی آن کوریر بسیار ارزشمند Gingerbread Baby Roshan است. این کوریر زیبا دارای جلوه‌ی منحصربه‌فردی است که در طول مسیر ردِ نوری قرمز و سبز رنگی را به‌همراه هدیه‌های کوچک بر جای می‌گذارد. در کنار تمام این موارد، جایزه‌ی دستیابی به‌سطح ۲۰ مسیر جوایز، صندوقِ Frostivus است. این جعبه شامل پوسته‌های جدیدی با حال‌وهوای زمستان برای هیروهایی نظیر Alchemist ،Ancient Apparition و Death Prophet می‌شود. به‌طور برجسته، در این صندوق یک پوسته با شانس دریافت معمول برای هیروی Sven وجود دارد که کلاه‌خود را از سر این قهرمان برمی‌دارد. همچنین در این باکس یک پوسته‌ی بسیار نادر برای هیروی Ursa که او را به هیولای یخی تبدیل می‌کند و یک پوسته‌ی به‌شدت نادر برای هیروی Tiny که این قهرمان را به سازه‌ای یخی با یک درخت کریسمس در دست بدل می‌سازد، وجود دارد. شایان ذکر است که صندوق Frostivus امسال را می‌توان با پرداخت مبلغ ۲.۴۹ دلار از طریق فروشگاه Dota 2 تهیه کرد.

Ogre Magi Arcana Dota 2

فارغ از این رویداد سالانه و صندوق مربوط‌به آن، از آرکینای هیروی Ogre Magi نیز رونمایی شد که با نام Flockheart's Gamble شناخته می‌شود. این قهرمان پس از پیروزی در رای‌گیری آرکینا در بتل‌پَس مسابقات اینترنشنال ۹، افتخار دریافت یک پوسته‌ی زیبا را به‌دست آورد. آرکینای Ogre Magi به اندازه‌ی آرکینای Rubick که در سال ۲۰۱۸ شاهد انتشارش بودیم، پرجزئیات نیست، اما همچنان ویژگی‌های جذاب بسیاری را به این قهرمان اضافه می‌کند. آرکینای Flockheart's Gamble شامل Ogre Magi بازطراحی‌شده‌یِ سوار بر پرنده‌ی بزرگی با نام Flockheart the Firelark است. این آرکینا انیمیشن‌های جدیدی را برای هر یک از مهارت‌های Ogre Magi به ارمغان می‌آورد که از میان آن‌ها می‌توان به انیمیشن تازه‌ی شمارنده‌ی Multicast اشاره کرد. علاوه‌بر این، آرکینای تازه بیش از ۳۰۰ خط دیالوگ تازه و آیکون‌های جدیدی برای هیرو و اسپل‌های آن به‌همراه می‌آورد. همچنین این آرکینا دارای یک آیکون ویژه برای آیتم Hand of Midas است که ظاهر آن را به شکل چنگالِ پرنده در می‌آورد. آرکینای Flockheart's Gamble با برچسب قیمتی ۳۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و اگر تا تاریخ ۲۸ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۲۰) به تهیه‌ی آن اقدام کنید، نسخه‌ی Exalted آن را دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این محتویات اضافه با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع DOTA2 Win.gg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده