نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

برنده رای گیری آرکینا بعدی بازی DOTA 2 مشخص شد

کمپانی ولو برنده رای گیری آرکینا بعدی بازی DOTA 2 را در جریان برگزاری دیدارهای روز گذشته مسابقات The International 8 اعلام کرد.

رای‌گیری برای انتخاب آرکینای بعدی بازی DOTA 2 با انتشار بتل پس مخصوص مسابقات The International 8 آغاز شد و پس از گذشت چندین هفته نهایتا چهار هیروی Faceless Void ،Invoker ،Spectre و Rubick به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. در مرحله نیمه نهایی هیروی Faceless Void مقابل هیروی Invoker و هیروی Spectre مقابل هیروی Rubick قرار داشت و دو هیروی Faceless Void و Rubick با کنار زدن رقبا به مرحله نهایی صعود کردند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی ولو در جریان برگزاری دیدارهای روز گذشته مسابقات The International 8 از پیروزی Rubick در رای‌گیری آرکینای بعدی بازی DOTA 2 خبر داده است و بر این اساس در آینده شاهد ساخته شدن یک آرکینا برای این هیروی دوست‌داشتنی خواهیم بود. البته این اولین باری نیست که Rubick به مرحله فینال رای‌گیری آرکینا بعدی بازی راه می‌یابد؛ چرا که این هیرو سال گذشته نیز در فینال مقابل هیروی Pudge قرار گرفت و با اختلاف بسیار اندک مغلوب هیروی Pudge شد.

DOTA 2

مرحله اصلی مسابقات The International 8 از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۳ شهریور (۲۰ تا ۲۵ آگوست) برگزار می‌شود و قالب برگزاری دیدارهای این مرحله به استثنای دیدارهای روز اول براکت پایینی (BO1) و مسابقه فینال (BO5) به صورت BO3 است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده