نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

هیروی Ogre Magi برنده رای‌گیری آرکینای The International 9 شد

کمپانی ولو در سومین روز از مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ برنده رای‌گیری آرکینای بعدی بازی Dota 2 را اعلام کرد.

رای‌گیری برای آرکینای بعدی بازی Dota 2 با انتشار بتل پس مربوط به مسابقات The International 9 آغاز شد و پس از سپری شدن چندین هفته، تعداد هیروها رفته رفته کاهش یافت تا اینکه در مرحله نیمه نهایی شاهد چهار هیروی Faceless Void ،Ogre Magi ،Windranger و Spectre بودیم. در این مرحله هیروی Faceless Void برابر هیروی Ogre Magi و هیروی Windranger برابر هیروی Spectre قرار گرفت و در پایان هیرو Ogre Magi با کسب ۵۷.۵ درصد از آراء و هیروی Windranger با تصاحب ۵۶.۵ درصد از آراء به فینال راه پیدا کردند. حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که کمپانی ولو برنده این رای‌گیری را در طول سومین روز از مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ اعلام کرده است. بر اساس اعلام این کمپانی، هیروی Ogre Magi در مرحله فینال به پیروزی رسیده است و در آینده شاهد ساخته شدن یک آرکینای زیبا برای این هیرو خواهیم بود. البته با توجه به تغییرات هیروی Ogre Magi در به‌روزرسانی‌های اخیر و محبوب شدن این هیرو در بین طرفداران بازی، پیش از اعلام نتایج هم می‌دانستیم که آرکینای بعدی به کدام یک از هیروها می‌رسد.

Arcana Voting Dota 2

مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال ۹ از تاریخ بیست‌ونهم مرداد با حضور شانزده تیم آغاز شد و پس از شش روز رقابت نفس‌گیر تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی نهایتا در تاریخ سوم شهریور به پایان می‌رسد. درحال‌حاضر تعداد تیم‌ها به هشت تیم کاهش یافته است و در روزهای آتی باز هم شاهد خروج برخی از تیم‌ها از گردونه رقابت‌ها خواهیم بود. تنها سه روز دیگر تا تعیین قهرمان این دوره از مسابقات زمان باقی مانده است و به این خاطر در ادامه شاهد بازی‌های بی‌نظیری از تیم‌ها خواهیم بود که کم از کلاس درس برای طرفداران بازی ندارد.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده