نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱

مسابقات The International 9 با قهرمانی OG پایان یافت

تیم OG با غلبه بر تیم Team Liquid در فینال مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 9 بازی Dota 2 مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را برای دومین سال پیاپی به دست آورد و با دریافت جایزه‌ی بیش از ۱۵.۵ میلیون دلاری به خانه بازگشت.

پایان مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 9 و بسته شدن پرونده این رویداد سالانه بدین معنا است که طرفداران باید یک سال دیگر برای از راه رسیدن اینترنشنال بعدی و تماشای دوباره بازی‌های هیجان‌انگیز و بی‌نظیر تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی که کم از کلاس درس برای بازیکنان ندارد، منتظر بمانند. بدون شک مسابقات اینترنشنال امسال را می‌توان به واسطه‌ی بازی‌های نفس‌گیر و تماشایی تیم‌ها، کام‌بک‌های دور از انتظار، میزبانان و گزارشگران کاربلدی چون ریچارد، سِراکشن اسلَکس، کیسی، شیور، لیریکال، اودی‌پیکسل و در راس تمام آن‌ها کپیتالیست و البته برگزاری بی‌عیب‌ونقص و بدون تاخیر دیدارها و استیج و آرنای زیبا که تنها به دلیل میزبانی فوق‌العاده کشور چین محقق شد، از بهترین مسابقات اینترنشنال طول تاریخ دانست. از این موارد که بگذریم، به روز ششم و پایانی مرحله‌ی اصلی می‌رسیم که دو دیدار فینال براکت پایینی و فینال بزرگ را به نمایش گذاشت. در این روز ابتدا تیم‌های Team Liquid و PSG.LGD به مصاف هم رفتند که نتیجه‌ی ۱-۲ به نفع تیم لیکوئید به راهیابی آن‌ها به فینال و ایستادن حریف در رده سوم انجامید. نتایج به نحوی رقم خورد که در فینال بزرگ شاهد رویارویی قهرمان سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مسابقات اینترنشنال یعنی تیم‌های OG و Team Liquid بودیم که این دیدار با نتیجه‌ی ۱-۳ پایان یافت. تیم اوجی با پیروزی در این دیدار مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد و با دریافت بیش از ۱۵.۵ میلیون دلار جایزه نقدی به خانه بازگشت. تیم لیکویید نیز که تا به اینجای کار بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته بود، در رده دوم ایستاد و ۱۳ درصد از مجموع جوایز مسابقات را تصاحب کرد.

The International 9

جایزه مسابقات اینترنشنال امسال تابه‌حال از مرز ۳۴.۲ میلیون دلار عبور کرده و کمتر از یک روز دیگر تا انقضای بتل پس مربوط به این تورنمنت و نهایی شدن مبلغ جایزه باقی مانده است. شما می‌توانید تیم‌های برتر و جوایز اهداشده به هر یک از آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید. شایان ذکر است که با توجه به اینکه مبلغ جایزه مسابقات نهایی نشده، از آخرین مبلغ موجود در زمان نگارش مطلب در جدول زیر استفاده شده است.

تیم‌های برتر و جوایز اهداشده

مقامتیمدرصد جایزه دریافتیمبلغ جایزه
اولOG٪۴۵.۵۱۵.۵۹۶.۱۵۸ دلار
دومTeam Liquid٪۱۳۴.۴۵۶.۰۴۵ دلار
سومPSG.LGD٪۹۳.۰۸۴.۹۵۵ دلار
چهارمTeam Secret٪۶۲.۰۵۶.۶۳۶ دلار
پنجم-ششمEvil Geniuses | Vici Gaming٪۳.۵۱.۱۹۹.۷۰۵ دلار
هفتم-هشتمRoyal Never Give Up | Infamous٪۲.۵۸۵۶.۹۳۲ دلار
نهم-دوازدهمVirtus.pro | TNC Predator | Newbee | Mineski٪۲۶۸۵.۵۴۶ دلار
سیزدهم-شانزدهمAlliance | Fnatic | Keen Gaming | Natus Vincere٪۱.۵۵۱۴.۱۵۹ دلار
هفدهم-هجدهمChaos Esports Club | Ninjas in Pyjamas٪۰.۲۵۸۵.۶۹۳ دلار
امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده