نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

ماد تازه نسخه کامپیوتر Sekiro: Shadows Die Twice امکان بازی با آرتور مورگان را فراهم می‌کند

طرفداران بازی Red Dead Redemption 2 از حالا می‌توانند با کاراکتر آرتور مورگان به دنیای بازی Sekiro: Shadows Die Twice قدم بگذارند.

اطلاعیه‌ی انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. با اینکه بازی Red Dead Redemption 2 ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد، اما کاربران کامپیوتر پیش از آن می‌توانند کنترل آرتور مورگان را در بازی Sekiro: Shadows Die Twice به دست بگیرند.

این کاراکتر به‌صورت رسمی برای بازی Sekiro: Shadow’s Die Twice، ساخته‌ی استودیو‌ی فرام سافتور معرفی نشده است؛ بلکه کاربران با استفاده از ماد ساخته شده توسط شخصی با نام Eyedeability قادر به قدم گذاشتن در دنیای بازی با آرتور مورگان هستند. این ماد که اولین بار در ماه ژوئن شاهد معرفی آن بودیم و با نام Ultimate Character Collection شناخته می‌شود، طیف وسیعی از کاراکترهای خارج از دنیای سکیرو را برای این بازی به ارمغان می‌آورد و کاراکتر اصلی بازی را با مدلی تازه جایگزین می‌کند.

کاراکتر آرتور مورگان از بازی Red Dead Redemption 2 تنها کاراکتری نیست که اخیراً به ماد Ultimate Character Collection اضافه شده است و این ماه شاهد راه‌یابی کاراکتر ایچیگو از بازی Jump Force نیز بودیم. از میان سایر کاراکترهای این ماد می‌توان به کاراکتر اسکورپیون از بازی Mortal Kombat 10، کاراکتر گرالت از بازی The Witcher 3، کاراکتر 2B از بازی Nier: Automata و کاراکتر دارت ماول از بازی Star Wars اشاره کرد. پیش از این شاهد انتشار ماد دیگری برای بازی Sekiro: Shadows Die Twice بودیم که مدل متفاوتی از کاراکتر 2B را به بازی می‌آورد.

فایل‌های اختیاری نیز برای تغییر پوسته‌ی سلاح‌های بازی در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است و برای نمونه بازیکنان می‌توانند سلاح‌های معمول بازی را به شمشیرهای نوری دارت ماول یا شمشیر آتشین Gwyn در بازی Dark Souls تغییر دهند. برای کسانی که مدل آرتور مورگان را دانلود و نصب کرده‌اند، باید بگوییم که یک شمشیر کاتانا جای Mortal Blade و یک تبر جای Kusabimaru را گرفته است. این فایل‌ها از «اینجا» برای دانلود در دسترس است و دستور‌العمل‌های نصب ماد را نیز می‌توان در بخش انتهایی «این صفحه» یافت. شایان ذکر است که این مادها تنها برای نسخه‌ی کامپیوتر بازی موجود است.

Arthur Morgan

Arthur Morgan

با وجود این مادهای بی‌نظیر، مایه‌ی سرافکندگی است که بازی Shadows Die Twice دارای گزینه‌ی Photo Mode نیست. با‌این‌حال اگر تمایل به استفاده از مادها در نسخه‌ی کامپیوتر بازی را دارید، شما می‌توانید ابزار غیررسمی Photo Mode را برای خودتان دریافت کنید. به‌این‌ترتیب شما نه‌تنها قادر به بازی با آرتور مورگان در یک بازی متفاوت هستید، بلکه می‌توانید تصاویر یا حتی ویدیوهای زیبایی را از این کاراکتر بگیرید.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در کمتر از ۱۰ روز موفق به فروش ۲ میلیون نسخه شد و تا پایان ماه ژوئن به فروش ۳.۸ میلیون نسخه‌ای دست یافت. این بازی که درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است، به‌واسطه‌ی داستان سرایی خوب و گیرا، سیستم مبارزات غنی و متفاوت، درخت مهارت‌ها و تاثیرگذاری آن روی مبارزات بازی، گرافیک و طراحی هنری خارق‌العاده، موسیقی‌های گوش‌نواز و استفاده متعدد از مینی‌باس‌ها به‌جای باس‌های گوناگون در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را به دست آورد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

فرام سافتور با Sekiro: Shadows Die Twice سعی کرده است قشر بیشتری از گیمرها را به‌خود جذب کند، اما این بازی با تمام تغییراتش باز یک محصول خاص به‌حساب می‌آید. درخت مهارت‌ها، گیم‌پلی تکنیکی و گرافیک بصری و هنری از نقاط قوت سکیرو هستند،‌ اما مواردی نظیر طراحی یکنواخت دشمنان و هوش مصنوعی باعث شده است نتوانید یک تجربه‌ی بی‌عیب و نقص و کامل را کسب کنید.

شما می‌توانید سایر اخبار و مقالات مربوط‌به بازی Sekiro: Shadows Die Twice را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده