// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فروش بازی Sekiro: Shadows Die Twice به ۳.۸ میلیون نسخه رسید

به‌تازگی مشخص شده است که بازی Sekiro: Shadows Die Twice، تا پایان ماه ژوئن توانسته است ۳.۸ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در دوم فروردین ماه روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند. البته به‌خاطر وجود درجه سختی و مکانیزم‌های متفاوت سکیرو، این نسخه انتقاد‌هایی را از سوی تعدادی از کاربران هم به‌دنبال داشت. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد Sekiro: Shadows Die Twice از نظر فروش هم توانسته است عملکرد قابل قبولی را از خود به‌نمایش بگذارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده است که تا پایان ماه ژوئن میلادی، Sekiro: Shadows Die Twice توانسته است ۳.۸ میلیون نسخه به‌فروش برساند. البته با توجه به انتظاری که از این محصول می‌رفت شاید فروش ۳.۸ میلیونی، رقم بالایی نباشد، اما ساخته‌های فرام سافتور (FromSoftware) به‌گونه‌ای هستند که تمامی کاربران با آن ارتباط برقرار نمی‌کنند. همچنین اکتیویژن (Activision)، ناشر سکیرو: شدوز دای توایس، اعلام کرده است که در ۱۰ روز اول عرضه، Sekiro: Shadows Die Twice توانسته است دو میلیون نسخه فروش داشته باشد.

دراین‌میان اشاره کنم که میزان فروش بازی مربوط به فروش روی تمامی پلتفرم‌ها است. حال باید منتظر ماند و ببینیم آیا این بازی می‌تواند در آینده به فروش خود ادامه دهد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Sekiro: Shadows Die Twice توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در بررسی خود از این بازی نوشت:

فرام سافتور با Sekiro: Shadows Die Twice سعی کرده است قشر بیشتری از گیمرها را به‌خود جذب کند، اما این بازی با تمام تغییراتش باز یک محصول خاص به‌حساب می‌آید. درخت مهارت‌ها، گیم‌پلی تکنیکی و گرافیک بصری و هنری از نقاط قوت سکیرو هستند،‌ اما مواردی نظیر طراحی یکنواخت دشمنان و هوش مصنوعی باعث شده است نتوانید یک تجربه‌ی بی‌عیب و نقص و کامل را کسب کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده