نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

ساخت چهار سریال انیمیشنی مارول برای شبکه هولو تایید شد

مارول از ساخت چهار سریال انیمیشنی بزرگسالانه جدید از جمله Howard the Duck برای شبکه استریم هولو خبر داده است.

شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول از همکاری با یکدیگری برای ساخت چهار سریال انیمیشنی بزرگسالانه جدید خبر داده‌اند. این چهار انیمیشن سریالی شامل سریال M.O.D.O.K، سریال Hit-Monkey، سریال Howard the Duck و سریال Tigra and Dazzler Show خواهد بود. همچنین این چهار سریال قرار است دارای یک کراس اور به نام The Offenders نیز باشند. طبق اطلاعاتی که شبکه هولو از این ۵ سریال منتشر کرده، تمرکز سریال M.O.D.O.K روی یک ابرشرور خود شیفته با یک سر بسیار بزرگ و یک بدن کوچک است که تلاش می‌کند تا کنترل سازمان شرور و خانواده‌اش را حفظ کند. پتن اسوالت و جردن بلوم وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارند و این دو به‌همراه جف لوب به‌عنوان تهیه کننده نیز در انیمیشن M.O.D.O.K حضور خواهند داشت.

سریال Hit-Monkey داستان یک میمون برفی ژاپنی را روایت می‌کند که به اشتباه توسط روح یک قاتل آمریکایی هدایت می‌شود و او در این دنیای سینمایی تاریک به دنبال ریشه کن کردن دنیای زیر زمینی توکیو است و این سریال یک حماسه انتقامی بسیار خشن و خنده دار است. جاش گوردون و ویل اسپک وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Hit-Monkey را بر عهده دارند. سریال Tigra and Dazzler Show یک داستان در مورد دو ابرقهرمان که بهترین دوست یکدیگر هستند یعنی تایگرا و دزلر را روایت می‌کند که در شهر لس آنجلس به دنبال شناسایی و مبارزه با افرادی قدرتمند که سازمان‌های خلافکاری را در شهر اداره می‌کنند و بیش از میلیون‌ها داستان را نیز دارند، هستند. اریکا ریوینوجاو و چلسی هندلر وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Tigra and Dazzler Show را بر عهده خواهند داشت.

MODOK

سریال Howard The Duck داستان هاوارد اردک را دنبال می‌کند که در جهانی که هرگز برای آن ساخته نشده، گرفتار شده است، اما او امیدوار است که در مبارزه با پرندگان که مورد علاقه آمریکایی‌ها است و پیش از آنکه توسط دکتر برگ شیطانی به بخشی از منوی رستوران تبدیل شود، به خانه بازگردد. کوین اسمیت و دیو ویلیس وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Howard The Duck را بر عهده دارند. سریال The Offenders داستانی که کسی آن را نخواسته، تعریف خواهد کرد. این سریال داستان MODOK، دزلر، تایگرا، هیت مانکی و هاوارد اردک را دنبال می‌کند که مجبور می‌شوند برای نجات دنیا با یکدیگر متحد شوند و با یکدیگر همکاری کنند. مارول و هولو پیش از این در سریال Runaways (فراری‌ها) با یکدیگر همکاری کرده بودند که تا به امروز دو فصل از آن منتشر شده و انتظار می‌رود که برای فصل سوم نیز تمدی شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده