نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۳

در اولین تریلر فیلم Jungle Cruise با دواین جانسون و امیلی بلانت همراه شوید

شرکت والت دیزنی امروز اولین تریلر رسمی فیلم Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت، را منتشر کرده است.

چند روز پیش بود که دواین جانسون با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که اولین تریلر فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) طی هفته جاری منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی این فیلم لایو اکشن و ماجراجویانه منتشر شده است. کمپانی والت دیزنی امروز اولین تریلر فیلم Jungle Cruise را منتشر کرده که در طول تریلر شاهد آشنایی با شخصیت امیلی بلانت و سپس دواین جانسون هستیم که شخصیت بلانت یک کاراکتر ماجراجو و به‌دنبال یافتن گنج‌های پنهان است و شخصیت جانسون نیز کنترل یک پارک تفریحی را در دست دارد که در واقع فیلم Jungle Cruise براساس یک پارک تفریحی به‌همین نام ساخته شده است. در طول تریلر شاهد نمایش تصاویری از اتفاقات و همچنین نمایش داستان فیلم هستیم و علاوه‌بر این، در طول تریلر صحنه‌های اکشن فیلم نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دیزنی برای ساخت فیلم جانگل کروز از فیلم‌ها و مجموعه‌های زیادی الهام گرفته و وجود شباهت فیلم به آثاری مثل فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) نمی‌تواند اتفاقی و عجیب باشد. علاوه‌بر تریلر، والت دیزنی اولین پوستر رسمی فیلم Jungle Cruise را نیز منتشر کرده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم در درون یک قایق هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Jungle Cruise

دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jungle Cruise حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جی دی پین، پاتریک مک‌کی و مایکل گرین بوده است.

فیلم Jungle Cruise برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده