نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

اکران فیلم Jungle Cruise تا سال 2020 عقب افتاد

کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که اکران فیلم Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت، تا تابستان سال ۲۰۲۰ عقب افتاده است.

ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) رسما به پایان رسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم مورد انتظار تغییر کرده است. کمپانی والت دیزنی با انتشار تیزری اعلام کرد که اکران این فیلم با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت از پاییز سال ۲۰۱۹ تا تابستان سال ۲۰۲۰ عقب افتاده است. فیلم Jungle Cruise پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) اکران شود، اما اکنون این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این، فیلم جانگل کروز قرار بود با فیلم‌هایی چون فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲)، انیمیشن The Addams Family (خانواده آدامز)، فیلم The Goldfinch و فیلم Are You Afraid of the Dark? در گیشه رقابت کند.

حال یک فیلم نامشخص از دنیای دی سی (DC) و یک انیمیشن بدون نام از سونی پیکچرز، رقیبان جدید فیلم Jungle Cruise در گیشه خواهند بود. دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jungle Cruise حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جی دی پین، پاتریک مک‌کی و مایکل گرین بوده است. 

فیلم Jungle Cruise براساس یک پارک تفریحی دیزنی ساخته شده و برای ساخت این فیلم از فیلم‌ها و مجموعه‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب)، فیلم The Haunted Mansion (عمارت متروکه)، فیلم Mission to Mars، فیلم The Country Bears و فیلم Tomorrowland‌ (سرزمین فردا) الهام گرفته شده است. گفته می‌شود که دیزنی امیدوار است تا فیلم جانگل کروز مسیری مشابه با مجموعه دزدان دریایی کارائیب را دنبال کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده