نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

تایید بازگشت یکی از شخصیت‌های Kong: Skull Island در فیلم Godzilla 2

به‌تازگی بازگشت یکی از شخصیت‌های فیلم Kong: Skull Island در فیلم Godzilla: King of the Monsters تایید و اعلام شده است.

در جریان پنل شرکت برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، اولین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) منتشر شد که این تریلر با استقبال گسترده طرفداران نیز مواجه شده است. در این تریلر با شخصیت‌های انسانی اصلی فیلم بیشتر آشنا شدیم و همچنین شاهد حضور گودزیلا و سه کایجو دیگر فیلم به‌نام‌های ماترا، کینگ گیدورا و رودان بودیم. در واقع این فیلم پس از فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا) محصول سال ۲۰۱۴ و فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) محصول سال ۲۰۱۷ که اتفاقات آن در زمان جنگ ویتنام جریان داشت، سومین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت و حضور یکی از شخصیت‌های فیلم Kong: Skull Island در فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) تایید و اعلام شده است.

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال، مایکل دووگرتی، کارگردان دنباله فیلم Godzilla، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت راتن تومیتوز انجام داد و در این مصاحبه اطلاعات جدیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشت. دووگرتی در این مصاحبه تایید کرد که یکی از شخصیت‌های فیلم Kong: Skull Island در فیلم Godzilla: King of the Monsters باز خواهد گشت، اما او اطلاعات بیشتری از این شخصیت را به اشتراک نگذاشت و تنها اشاره کرد که این شخصیت در اولین تریلر این فیلم نیز حضور داشته است. دووگرتی گفت:

ما یکی از شخصیت‌های فیلم Kong: Skull Island را در این فیلم باز گردانده‌ایم.

Kong: Skull Island

با این حال، اطلاعات بیشتری از این شخصیت در دسترس نیست، اما طبق نظریه‌های منتشر شده احتمالا جیمز کانرد این شخصیت است که در فیلم Kong: Skull Island نقش این شخصیت را تام هیدلستون بازی کرده بود و گفته می‌شود که چارلز دنس نقش نسخه مسن جیمز کانرد را در فیلم Godzilla: King of the Monsters بر عهده دارد. علاوه بر جیمز کانرد، میسون ویور با بازی بری لارسون، هوستون بروکس با بازی کوری هاکینز و سان لین با بازی جینگ تیان، دیگر گزینه‌هایی هستند که ممکن است شخصیت‌های آن‌ها در دنباله فیلم Godzilla بازگردند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)  به روی پرده‌های سینما برود. ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده