// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

دومین مسابقات Capcom Pro Tour 2018 بازی Street Fighter V امشب آغاز می‌شود

زمان پخش استریم و برگزاری دومین مسابقات Capcom Pro Tour یعنی Norcal Regionals 2018 برای بازی Street Fighter V مشخص شد.

در بهمن‌ماه گذشته بود که کمپانی کپکام از جزئیات مسابقات Capcom Pro Tour 2018 رونمایی و دو مسابقه Premiere آن را با نام Final Round 2018 و NorCal Regionals (NCR) 2018 برای بازی Street Fighter V: Arcade Edition معرفی کرد. چندی پیش هم ما شاهد برگزاری مسابقات فاینال راند 2018 و قهرمانی اینفیلتریشن از تیم پاندا گلوبال بودیم.

capcom pro tour

دومین سری مسابقات رسمی CPT 2018 یعنی NorCal Regionals (NCR) 2018 در رشته استریت فایتر امشب ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود و ۳۰۱ نفر توانسته‌اند در رویداد شرکت کنند. با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان، مسابقات یاد شده به مدت دور روز برگزار می‌شود.

مسابقات مقدماتی (Pool) استریت فایتر از ساعت ۲۱:۳۰ امروز شروع می‌شود و ساعت ۵:۳۰ بامداد فردا که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۲ فروردین به اتمام می‌رسد. بلافاصله پس از اتمام بازی‌های مقدماتی، مسابقات ۳۲ بازیکن برتر آغاز می‌شود و ساعت ۷:۳۰ نیز به اتمام می‌رسد. گفتنی است که مسابقات ۱۶ بازیکن برتر (Top 16) نیز پس از دیدار ۳۲ بازیکن برتر برگزار می‌شود. در ادامه می‌توانید زمان‌بندی مسابقات روز اول را مشاهده کنید.

capcom pro tour

مسابقات Pool شامل ۱۶ براکت می‌شود که همانند همیشه در هر جدول با توجه به امتیازات League هر شرکت‌کننده، شاهد بازیکنانی با سطح‌های مختلف هستیم. بازیکنان مطرحی همچون اینفیلتریشن (قهرمان چندین مسابقات EVO و همچنین EVO Japan)، توکیدو (برنده مسابقات EVO 2017)، دایگو، جاستین وانگ، نمو و پانک که به تازگی به تیم اکو فاکس ملحق شده است، در براکت‌های مسابقات نورکال دیده می‌شوند. در آن سو قهرمانان Capcom Cup در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ یعنی ناکلدو و مناردی نیز در میان شرکت‌کنندگان حضور دارند.

برای اطلاع از براکت‌ها و بازیکنان حاضر در آن می‌توانید به وب‌سایت SmashGG مراجعه کنید. در ادامه همچنین می‌توانید جدول ۱۰ بازیکن برتر مسابقات کپکام پرو تور را مشاهده کنید و در حالی که بازیکنان و کاراکترهای‌شان را مشاهده می‌کنید، نگاهی نیز به امتیازات آنها بیندازید.

capcom pro tour

فینال مسابقات رشته Street Fighter V رویداد NorCal Regionals 2018 دوشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت تهران برگزار می‌شود و شاهد دیدار ۸ بازیکن برتر خواهیم بود.

مسابقات Street Fighter V رویداد NorCal Regionals 2018 از سه کانال کپکام در توییچ، فیسبوک و یوتیوب پخش می‌شود. از لینک‌های زیر می‌توانید به کانال‌های مربوطه مراجعه کنید:

کانال پخش مسابقات از توییچ

کانال پخش مسابقات از یوتیوب

کانال پخش مسابقات از فیسبوک

برای اطلاع از مسابقه پیشین کپکام پرو تور یعنی Final Round 2018 می‌توانید در زومجی از اتفاقات روز اول، دوم و فینال آن باخبر شوید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر رسمی مسابقات کپکام پرو تور را تماشا کنید که و در انتها به مسابقات پیش رو نیز نگاهی بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن مورد علاقه شما در مسابقات کپکام پرو تور چه کسی هست و به نظر شما چه کسی مقام اول را در مسابقات NorCal Regionals از آن خود خواهد کرد؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده