نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳

تریلر جدید بازی Far Cry 5 با محوریت بومر

کمپانی یوبیسافت تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی Far Cry 5 منتشر کرد که روی بومِر تمرکز دارد.

در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست که هفته آینده با عرضه بازی Far Cry 5 طرفداران می‌توانند به بومِر (Boomer)، سگ شکاری همراه شخصیت اصلی فرمان دهند تا در خلع سلاح و از بین بردن دشمنان در مواقع اضطراری به آنها کمک کند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که کمپانی یوبی سافت یک تریلر لایو اکشن جدید برای این بازی تیراندازی اول شخص منتشر کرده است که روی بومر تمرکز دارد.

این تریلر که تقریبا ۲ دقیقه به طول می‌انجامد، توله سگ غمگینی را در حال تماشای صاحب خود که مشغول تجربه بازی Far Cry 5 است و اعتنایی به او نمی‌کند، نشان می‌دهد و پس از آن صاحب این سگ با تفنگ بامزه‌ای برای بازی با سگ خود ظاهر می‌شود که به وضوح از بومر الهام گرفته شده است. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Far Cry 5 مطلع شدیم که این بازی از خریدهای درون برنامه ای پشتیبانی می‌کند و برای تمام کردن بخش داستانی بازی به ۲۵ ساعت زمان نیاز است که این زمان به واسطه انجام فعالیت‌های جانبی افزایش خواهد یافت. همچنین مدتی قبل کمپانی Ubisoft از هدفون‌های جدیدی با محوریت بازی Far Cry 5 رونمایی کرد و اطلاعات بیشتری را از بسته‌های الحاقی بازی به اشتراک گذاشت. در بخش تریلرها نیز شما می‌توانید تریلر لایو اکشن بازی را مشاهده کنید که یکی از اعضای فرقه «دروازه بهشت» را به نمایش درمی‌آورد و با تماشای این پنج تریلر با تبه‌کاران و متحدین بازی آشنا شوید.

بازی Far Cry 5 در تاریخ هفتم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ (۲۷ مارس) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. تا آن زمان شما می‌توانید با مطالعه «پیش نمایش» بازی در اطلاعات منتشر شده غرق شوید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده