// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

هدفون‌ هایی جدید با محوریت بازی Far Cry 5 توسط Ubisoft رونمایی شد

کمپانی Ubisoft با همکاری Thrustmaster از تولید دو هدفون با محوریت بازی Far Cry 5 خبر داد که همزمان با بازی عرضه خواهند شد.

اگر به دنبال خرید یک هدست گیمینگ جدید و همچنین منتظر عرضه‌ی بازی Far Cry 5 هم هستید، خبر خوب برای شما این است که شرکت یو‌بیسافت اعلام کرده با همکاری شرکت Thrustmaster قصد تولید دو نوع هدفون با تم بازی Far Cry 5 دارد.  

در ابتدا به بررسی هدفون Y-350CPX 7.1 Far Cry 5 Edition می‌پردازیم که مجهز به یک میکروفون جدا شونده و قابل تنظیم با کارایی بالا، یک کنترل کننده‌ی صدای Y که به بازیکنان اجازه می‌دهد برخی عملکرد‌های ضروری مانند قطع صدای میکروفون، تغییرا میزان صدای خروجی و غیره را انجام دهند. به علاوه‌ این هدفون دارای درایور‌های ۶۰ میلی‌متری یا ۲.۳۶ اینچی هستند. این هدفون‌های زیبا به قیمت ۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

دومین مورد اعلام شده Y-300 Far Cry 5 Edition است که توسط شرکت سازنده یعنی Thrustmaster به عنوان نسخه‌ی استریو و با وضوح صدای یکسان در مقایسه مدل Y-350CPX 7.1 معرفی شده است. در مقایسه با مدل قبلی، این هدفون دارای یک درایور ۵۰ میلی‌متری یا ۱.۹۷ اینچی، یک کنترل کننده‌ی صوتی و همچنین تکنولوژی تقویت باس دو الکترو آکوستیک است. نوبت به قیمت هدفون می‌رسد؛ این نسخه از این هدفون‌ها با قیمت ۵۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. 

همانطور که انتظار می‌رود هر دو مدل هدفون هم سو با تم بازی ذکر شده رنگ‌آمیزی و طراحی شده‌اند که از این بین می‌توان به وجود پرچم آمریکا در طرفین و نماد Eden's Gate در بخش داخلی بالشتک‌های هدفون اشاره کرد.

بازی Far Cry 5 در ۲۷ مارس ۲۰۱۸ (۷ فروردین) بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین PC منتشر خواهد شد. هردو مدل از این هدفون نام برده شده هم در همین تاریخ و همزمان با عرضه‌ی بازی در دسترس قرار خواهند گرفت و با تمام کنسول‌های ذکر شده هم سازگاری کامل خواهند داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده