نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر لایو اکشن Far Cry 5، یکی دیگر از اعضای فرقه Eden’s Gate را نشان می‌دهد

کمپانی یوبی‌سافت با انتشار تریلر لایو اکشن جدیدی به نمایش یکی از اعضای فرقه مذهبی «دروازه بهشت» پرداخت.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت تریلر لایو اکشن جدیدی را از بازی مورد انتظار Far Cry 5 منتشر کرد که یکی از اعضای فرقه مذهبی خشونت‌آمیز و افراطی Eden’s Gate را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر با یک تعقیب و گریز سریع آغاز می‌شود که در آن یک افسر پلیس به تعقیب یکی از اعضای فرقه «دروازه بهشت» می‌پردازد. اگر به طور دقیق این تریلر را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که شخص تحت تعقیب در تریلر لایو اکشن دیگری نیز حضور داشته است؛ جایی که توسط جوزف سید غسل تعمید داده شد و در انتهای همان تریلر به خاطر حالت چهره خود مورد قضاوت قرار گرفت و ظاهرا از اینکه عضو فرقه باشد، چندان خوشحال نیست و بسیار هراسان است.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Far Cry 5 مطلع شدیم که این بازی از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند و دارای یک ادیتور نقشه با نام Far Cry Arcade است که در جریان‌ آن بازیکنان می‌توانند سطح، نقشه یا تجربیات مختلفی را طراحی کرده و آن‌ها را با جامعه کاربری بازی به‌اشتراک بگذارند. همچنین مدتی قبل کمپانی یوبی‌سافت از هدفون‌های جدیدی با محوریت بازی Far Cry 5  رونمایی کرد و اطلاعات بیشتری را از DLC بازی به اشتراک گذاشت. در بخش تریلرها نیز شما می‌توانید تریلر لایو اکشن دیگری از بازی را مشاهده کنید که آشوب و هیاهوی همیشگی این مجموعه را به نمایش در می‌آورد و با تماشای این پنج تریلر با تبه‌کاران و متحدین بازی آشنا شوید.

بازی Far Cry 5 در تاریخ هفتم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ (۲۷ مارس) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده