// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

حداقل زمان تمام کردن بخش داستانی بازی Far Cry 5 مشخص شد

دن هی، تهیه کننده اجرایی Far Cry 5، اعلام کرد که برای تمام کردن کمپین این بازی به ۲۵ ساعت زمان نیاز دارید.

بازی Far Cry 5 هفته آینده عرضه خواهد شد و شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بخش داستانی بازی Far Cry 5 چند ساعت طول خواهد کشید؟ طبق جدیدترین اخبار بازی و گفت و گوی اخیر دن هی، تهیه کننده اجرایی بازی Far Cry 5، مشخص شده برای تمام کردن کمپین این بازی به ۲۵ ساعت زمان نیاز دارید. وی در این باره گفت:

می‌توانم بگویم که یک بازیکن خوب در مدت زمان ۲۵ ساعت، بخش داستانی را تمام خواهد کرد.

منظور دن هی این است که با توجه به استایل بازی کردن بازیکنان، امکان دارد شاهد بازیکن‌هایی باشیم که به‌واسطه فعالیت‌های جانبی نظیر ماهیگیری یا شکار، از بخش داستانی و کمپین بازی دور شوند و همین مورد، سبب می‌شود که مدت زمان تمام کردن بازی برای این افراد بیشتر شود. قطعا برای بازی‌ای مثل Far Cry 5 این موارد وجود دارد و نمی‌توان گفت که همه بازیکنان در مدت زمان ۲۵ ساعت بازی را تمام خواهند کرد ولی متوسط زمانی که طول می‌کشد بازی توسط بازیکنان تمام شود، ۲۵ ساعت خواهد بود؛ حال این زمان برای عده‌ای بیشتر و برای تعدادی دیگر کمتر است.

در این باره دن هی افزود:

موردی که ما در میان بازیکنان مشاهده کردیم این بود که بعضی از آن‌ها ۵ یا ۶ ساعت از وقت خود را با ماهیگیری و شکار و فعالیت‌های جانبی دیگر می‌گذراندند که ما اصلا انتظارش را نداشتیم. پس این واقعا به نحوه بازی کردن شما بستگی دارد.

درکنار حالت مشارکتی بازی، بخش Arcade بازی Far Cry 5 که یک ادیتور نقشه است، به شما اجازه می‌دهد مدت زمان بیشتری از وقت خود را صرف بازی کردن و تجربه دنیای Far Cry 5 کنید. در انتها از دن هی پرسیده شد که آیا ابزار استفاده شده در ادیتور نقشه و حالت‌های بازی Far Cry 5 به‌قدری قوی هستند که چیزی شبیه به بازی PUBG یا Fortnite خلق شود و وی در این باره گفت:

خیلی می‌تواند جالب و هیجان‌انگیز باشد. به‌طور مشخص ما ابزار بازی را در همه جوانب گسترش داده‌ایم و این بار، محدوده گسترش برای ما بسیار بزرگ‌تر از قبل بوده است.

منظور دن هی این است که سیستم ادیتور نقشه بازی Far Cry 4، کمی قدیمی و منسوخ شده و استفاده از ابزارها ساده نبودند اما در بازی Far Cry 5 سعی شده از سیستمی استفاده شود تا بازیکنان ساده‌تر از قبل بتوانند از ابزارهای بازی استفاده کنند. بازی Far Cry 5 در تاریخ هفت فروردین ۹۷ (۲۷ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین اگر اطلاعات کاملی از دنیای بازی ندارید، می‌توانید پیش نمایش بازی Far Cry 5 را مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده