نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تریلرهای جدید Far Cry 5 متحدین و تبه‌کاران بازی را به نمایش در می‌آورد

کمپانی Ubisoft پنج تریلر جدید از بازی Far Cry 5 منتشر کرد که متحدین و دشمنان بازیکنان را به نمایش در می‌آورد.

تنها چند هفته تا انتشار بازی تیراندازی اکشن و ماجراجویی Far Cry 5 باقی مانده است و به این خاطر کمپانی یوبیسافت با تمام قوا در حال انتشار اطلاعات بیشتر از بازی است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌سافت تریلرهای جدیدی از بازی منتشر کرده است که روی کاراکترهای مختلف، متحدین و دشمنانی که بازیکنان در طول ماجراجویی خود با آنها برخورد می‌کنند، تمرکز دارد.

تریلر Mayhem in the Mountains اولین و طولانی‌ترین تریلر انتشار یافته از بازی به حساب می‌آید که یک ویدیو گیم‌پلی با تمرکز بر کسانی است که شما در طول ماجراجویی‌های خود می‌توانید با آنها همکاری کنید. از میان آنها می‌توان به گروه White Tail Militia اشاره کرد که یک گروه تا دندان مسلح در حال مبارزه با کولتیست‌ها است و بازیکنان باید اعتماد آنها را به دست آورند.

فرد دیگری که در این ماجراجویی با شما همکاری می‌کند، یک کمان‌دار به نام جس بلک است که پس از کشتن کاراکتری با نام The Cook به شما کمک می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند از چیزبرگر، یک دوست از نوع خرس و البته هارک که از بازی‌های قبلی مجموعه فارکرای بازگشته و از موشک‌انداز استفاده می‌کند، کمک بگیرند. همچنین اگر می‌خواهید تا با دوستان به تجربه بازی بپردازید، می‌توانید این بازی را به صورت همکاری چند نفره نیز بازی کنید.

چهار تریلر بعدی مربوط به تبهکارانی است که فرقه را اداره می‌کنند. این چهار تریلر به جوزف سید، پدر و سرپرست فرقه، جان سید، رهبری آسیب‌دیده که همچنان توانایی برآمدن از پس کارها را دارد، جیکوب سید که دارای یک روی بسیار خشن و ناشکیبا است و در نهایت فیث سید، یک زن عرفانی که در فرقه آرامش پیدا کرد، می‌پردازد.  

بازی Far Cry 5 در تاریخ هفتم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ (۲۷ مارس) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلرهای جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده