نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

کار روی سه گانه جدید فیلم Star Wars رسما آغاز شد

رایان جانسون تایید کرد که کار نوشتن فیلمنامه سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) را رسما آغاز کرده است.

ماه آبان امسال بود که لوکاس فیلم و والت دیزنی ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را رسما تایید و اعلام کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کار روی این سه‌گانه جدید از دنیای محبوب جنگ ستارگان رسما آغاز شده است. در حاشیه مراسم جوایز امپایر، جانسون تایید کرد که کار نوشتن داستان و فیلمنامه سه‌گانه جدید فیلم Star Wars را آغاز کرده است و رام برگمن که به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد، در کار نوشتن فیلمنامه سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان به جانسون کمک خواهد کرد. جانسون گفت:

هرچند سرعت کار اکنون بسیار پایین است؛ اما ما کار نوشتن فیلمنامه این سه‌گانه را آغاز کرده‌ایم. امیدوارم به‌زودی سرعت کار ما بیشتر شود.

Rian Johnson in Star Wars: The Last Jedi

جانسون در ادامه گفت که بسیار هیجان زده است که ببیند در سه‌گانه جدید فیلم Star Wars چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این سه‌گانه در دسترس نیست و جانسون نیز اطلاعات جدیدی را در مورد آن به اشتراک نگذاشته؛ اما پیش از این تایید شده است که سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان قرار نیست بخشی از حماسه اسکای‌واکر باشد و یک سه‌گانه کاملا مستقل خواهد بود. با وجود اینکه شاید بسیاری از طرفداران دنیای جنگ ستارگان با تغییرهایی که جانسون در شخصیت لوک اسکای واکر در فیلم Star Wars: The Last Jedi ایجاد کرده بود، موافق نباشند، اما قطعا دست جانسون در سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان برای ساخت یک فیلم متفاوت‌تر بازتر خواهد بود.

همچنین اخیرا دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، کار نوشتن فیلمنامه سری جدید فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته‌اند. این پروژه ارتباطی با سه‌گانه جانسون نخواهد داشت؛ اما لوکاس‌فیلم هنوز تاریخی برای اکران هیچ یک از این فیلم‌ها مشخص و اعلام نکرده است. فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. پس از آن فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) آخرین فیلم از سه‌گانه سوم این مجموعه، نیز به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده