نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۷

اولین تیزر تریلر فیلم Venom با بازی تام هاردی

کمپانی سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) با بازی تام هاردی، را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که کمپانی سونی پیکچرز روز گذشته وعده داده بود، این کمپانی امروز اولین تیزر تریلر فیلم Venom با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، را منتشر کرده است. این تریلر اطلاعات زیادی از این فیلم را فاش نمی‌کند و بیشتر تمرکز آن روی شخصیت ادی براک است، اما با توجه به حال و هوای تریلر، به نظر می‌رسد که این فیلم بیشتر قرار است یک فیلم تاریک، تریلر و علمی تخیلی باشد تا اینکه یک فیلم اقتباسی از کامیک‌های دنیای https://www.zoomg.ir/topics/marvel/مارول باشد. در طول تریلر می‌بینیم که هاردی در یک بیمارستان بستری است و در ادامه به‌هوش می‌آید که احتمالا پس از آن به شخصیت ونوم تبدیل می‌شود. با این حال، در طول تریلر شخصیت ونوم حضور ندارد و تنها در طول تریلر هاردی به قدرت‌هایی که ونوم به براک داده است، اشاره می‌کند. علاوه بر این، شخصیت انه وینگ با بازی میشل ویلیامز که همسر سابق ادی براک است، نیز حضور بسیار کوتاهی را در این تیزر تریلر داشته است. همچنین سیمبیوت سیاه رنگ نیز در بخش کوتاهی از تریلر نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، وودی هارلسون در یک نقش نامشخص، ریز احمد در نقش دکتر کارلتون دریک، میشل ویلیامز در نقش انه وینگ (همسر سابق ادی براک)، رید اسکات در نقش پاتریک مولیگان (شایعه)، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) بوده است. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است. علاوه بر فیلم Venom، سونی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) را نیز در سال ۲۰۱۸ دارد که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. ماه آذر امسال، سونی پیکچرز اولین تریلر این انیمیشن را منتشر کرده بود.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. فیلم Silver and Black (سیلور و بلک)، دیگر فیلم دنیای سینمایی سونی است که براساس شخصیت‌هایی فرعی دنیای مرد عنکبوتی در دست ساخت است. این فیلم قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال)، کارگردانی فیلم Silver and Black را بر عهده خواهد داشت و کار نوشتن فیلمنامه آن نیز بر عهده کریستوفر یاست، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و لیزا جوی، نویسنده و سازنده سریال Westworld (وست ورلد)، خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده