نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۰

انتشار اولین پوستر رسمی فیلم Venom؛ اولین تریلر فردا

کمپانی سونی پیکچرز با انتشار اولین پوستر رسمی فیلم ونوم (Venom) با بازی تام هاردی، اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم فردا منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز اولین پوستر رسمی فیلم Venom را منتشر و زمان انتشار اولین تریلر این فیلم مورد انتظار پاییز سال ۲۰۱۸ را تایید و اعلام کرده است. در این فیلم تام هاردی قرار است نقش شخصیت ادی براک ملقب به ونوم را بازی کند و مدتی پیش فیلمبرداری و تولید این فیلم به پایان رسیده است. توییتر رسمی فیلم Venom اخیرا با انتشار توییتی اولین پوستر رسمی این فیلم را منتشر و اعلام کرده است که اولین تریلر این فیلم فردا منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از ساعت انتشار اولین تریلر فیلم Venom در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این تریلر قرار است فردا منتشر شود، اما انتظار می‌رود که در بعد از ظهر فردا شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم باشیم. در اولین پوستر فیلم Venom نیز شاهد هیچ تصویر رسمی نیستیم و تنها روی پوستر چشم شخصیت ونوم با پس زمینه مشکی رنگ که به رنگ این شخصیت اشاره دارد، قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

First Venom Poster

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، وودی هارلسون در یک نقش نامشخص، ریز احمد در نقش دکتر کارلتون دریک، میشل ویلیامز در نقش انه وینگ (همسر سابق ادی براک)، رید اسکات در نقش پاتریک مولیگان (شایعه)، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر حضور کوتاه شخصیت پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، در این فیلم نیز شنیده می‌شود که این شایعات تاکنون تایید یا تکذیب نشده‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) بوده است. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. با وجود توافق دیزنی و سونی برای استفاده از شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، اما این موضوع باعث نشده که سونی به دنبال ساخت دنیای سینمایی خود براساس شخصیت‌های فرعی این مجموعه نباشد و علاوه بر فیلم Venom، این کمپانی در حال ساخت یک فیلم دیگر براساس دو شخصیت بلک کت و سیلور سیبل است. فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال)، کارگردانی فیلم Silver and Black را بر عهده خواهد داشت و کار نوشتن فیلمنامه آن نیز بر عهده کریستوفر یاست، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و لیزا جوی، نویسنده و سازنده سریال Westworld (وست ورلد)، خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده