نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

نسخه بتای بازی Fallout 76 تمدید شد

کمپانی بتسدا به دلیل باگی که باعث حذف فایل‌های نسخه کامپیوتری برخی از کاربران بازی Fallout 76 شد، بتای بازی را تمدید کرد.

روز گذشته وجود یک باگ در بازی Fallout 76 باعث شد تا به طور ناخواسته تمام داده‌های نسخه کامپیوتری برخی از کاربران حذف شود و کمپانی بتسدا را مجبور به تمدید بتای بازی کند. پس از هشداری که بتسدا برای کلیک نکردن روی دکمه‌های کلاینت بازی به کاربران داد، این کمپانی نهایتا به آن‌ها اجازه داد تا به دانلود دوباره فایل‌های بتای بازی بپردازند. در ادامه کمپانی بتسدا مسئولیت این مشکل را بر عهده گرفت و بتای بازی Fallout 76 را تمدید کرد.

وب‌سایت یوروگیمر گزارش می‌دهد که این مشکل تنها مربوط به کاربران کامپیوتر است، اما کسانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، باید تمام پنجاه گیگابایت فایل‌ نسخه بتا را دانلود کنند. از آنجایی که این باگ محدودیت‌هایی را برای بازیکنان به وجود می‌آورد، کمپانی بتسدا تصمیم به تمدید بتای بازی گرفت. این بتا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ۱۱ آبان آغاز می‌شود و در ساعت ۶:۳۰ دقیقه ۱۲ آبان به پایان می‌رسد. توییت جدید کمپانی بتسدا حاکی از این است که بتای مذکور برای تمام کاربران در دسترس خواهد بود، بنابراین کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز بدون اینکه با مشکلی مواجه شده باشند، می‌توانند از این بتا لذت ببرند.

ما می‌دانیم که برخی از کاربران مجبور به دانلود دوباره نسخه بتا بازی Fallout76 شده‌اند و تمام بازیکنان نمی‌توانند امشب از تجربه بازی لذت ببرند. برای جبران این مورد، ما بتای بازی را برای همه از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ۱۰ آبان تا ۳:۳۰ دقیقه روز بعد تمدید کردیم. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.

این هفته و هفته آینده چندین بتا برای بازی Fallout 76 برنامه‌ریزی شده است که بتای اول از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ۱۰ آبان تا ۲:۳۰ روز بعد، بتای دوم از ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه تا ۴:۳۰ دقیقه ۱۳ آبان و بتای سوم از ۲۲:۳۰ دقیقه ۱۳ آبان تا ۵:۳۰ دقیقه روز بعد برگزار می‌شود. بازیکنان می‌توانند پیشرفت‌های خود در نسخه بتا را به بازی اصلی منتقل کنند، بنابراین برای اینکه تجربه بازی پیش از انتشار را از دست ندهید، زمان‌های برگزاری بتای بازی را به خاطر بسپارید. بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده