نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

جزئیات جدیدی از شخصی سازی کاراکترها در بازی Fallout 76 منتشر شد

کمپانی بتسدا اطلاعات بیشتری از سیستم شخصی سازی بازی Fallout 76 به اشتراک گذاشت.

بازی Fallout 76 به مانند بسیاری از بازی‌های بزرگی که این روزها عرضه می‌شوند، دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است. با این حال به هیچ وجه نباید از این بابت نگران بود؛ زیرا بر اساس اعلام کمپانی بتسدا، تنها می‌توان آیتم‌های تزئینی را که برای شخصی‌سازی کاراکترها مورد استفاده قرار می‌گیرند، با پول واقعی خریداری کرد و این آیتم‌ها تاثیری روی گیم‌پلی بازی نخواهند داشت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی جزئیات بیشتری را از نحوه فروش آیتم‌های شخصی‌سازی به اشتراک گذاشته است.

تمام آیتم‌های بازی از قبیل لباس‌های متنوع، پوشش ظاهری‌ سلاح‌ها، ایموت‌ها و لوازم اضافی از طریق فروشگاه Atomic Shop به فروش می‌رسند. این فروشگاه از طریق منوی اصلی بازی Fallout 76 و به محض خروج بازیکنان از Vault 76 در ابتدای بازی در دسترس خواهد بود. آیتم‌ها و لوازم تازه فروشگاه به طور منظم تغییر می‌کنند و به این خاطر بازیکنان همواره شانس خرید موارد جدیدی را خواهند داشت.

پول رایج درون بازی اَتم‌ها خواهند بود که می‌توان برای خرید آیتم‌های متنوع از آنها استفاده کرد

پول رایج درون بازی اَتم‌ها خواهند بود که از آن‌ها می‌توان برای خرید آیتم‌های متنوع از فروشگاه Atomic Shop استفاده کرد. بازیکنان می‌توانند با تکمیل چالش‌های مختلف بازی که همیشه در دسترس هستند، به طور معمول به جمع‌آوری اتم‌ها بپردازند. شایان ذکر است که چالش‌های جدیدی نیز به صورت روزانه و هفتگی به بازی Fallout 76 اضافه خواهند شد. تکمیل چالش‌های بیشتر باعث کسب اتم‌های بیشتر می‌شود که آن‌ها را می‌توان برای خریداری تجهیزات تازه مورد استفاده قرار داد.

Fallout 76

آیتم‌ها و چالش‌های بازی به حساب کاربری بازیکنان مرتبط است

در صورتی که بازیکنان آیتم جدیدی خریداری کنند، آن آیتم در کل حساب کاربری‌شان به اشتراک گذاشته می‌شود؛ بنابراین اگر تصمیم به ساخت کاراکتر جدیدی در بازی Fallout 76 بگیرند، به تمام لوازم و ابزارهایی که قبلا خریداری کرده‌اند دسترسی خواهند داشت. نه تنها آیتم‌ها بلکه چالش‌های بازی نیز به حساب کاربری بازیکنان مرتبط خواهند بود و بر این اساس با کاراکترهای تازه نمی‌توان به تکمیل ماموریت‌های ساده پرداخت و از این طریق اتم‌های بیشتری به دست آورد.

خوشبختانه اتم‌های کسب شده هنگام تجربه نسخه بتا Fallout 76 به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد و بر این اساس، بازیکنان نیازی به کسب دوباره اتم‌ها از ابتدا نخواهند داشت. در حال حاضر، کمپانی بتسدا از نحوه کار پول واقعی در فروشگاه Atomic Shop رونمایی نکرده است. به نظر می‌رسد که بازیکنان بتوانند اتم‌های بیشتری را برای استفاده در فروشگاه خریداری کنند، اما تابه‌حال نرخ تبدیل این واحدها به هم اعلام نشده است و ظاهرا برای اطلاع از این مورد باید تا زمان انتشار نسخه کامل بازی Fallout 76 منتظر بمانیم.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین اخیرا کمپانی بتسدا به دلیل باگی که باعث حذف فایل‌های نسخه کامپیوتری برخی از کاربران بازی Fallout 76 شد، بتای بازی را تمدید کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به «اینجا» مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده