// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷

تریلر لایو اکشن بازی Fallout 76 منتشر شد

کمپانی بتسدا در اقدامی برای یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال جاری یعنی بازی Fallout 76 یک تریلر لایو اکشن منتشر کرده است.

بازی Fallout 76 نه تنها قرار است تجربه‌ای جدید برای استودیوی بتسدا (Bethesda Game Studios) باشد، بلکه به‌واسطه آن سری Fallout وارد مرحله جدیدی خواهد شد. این بازی که در ویرجینیای غربی جریان دارد و وسعت محیط آن چهار برابر بازی Fallout 4 است، به دلیل ذات چند‌نفره‌اش فاقد NPC انسان است و تمامی انسان‌های باز‌مانده توسط بازیکنان کنترل می‌شوند. به همین دلیل همکاری بین بازیکنان اهمیت پیدا می‌کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Bethesda Softworks (بتسدا سافت‌ورکس) تریلر لایو اکشنی از این بازی منتشر کرده است که این ویژگی را در آن مشاهده می‌کنید.

تریلر لایو اکشن بازی Fallout 76 که در طول آن یکی از برترین آهنگ‌های دهه ۱۹۶۰ یعنی آهنگ Wouldn't It Be Nice از گروه بیچ بویز شنیده می‌شود، با نمایش یک Mega Sloth و نبرد یک بازیکن شروع می‌شود و رفته رفته به محیط‌های عجیب‌تر و گردهمایی بازیکنان ختم می‌شود. قرار گرفتن جمع کثیری از شخصیت‌ها در کنار یکدیگر، این امر را برجسته می‌کند که کمپانی بتسدا برای اولین بار در سری Fallout روی تجربه چند نفره و آنلاین تمرکز کرده است. تریلر لایو اکشن بازی Fallout 76 را در زیر تماشا می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. در دیگر خبر‌های مرتبط با این بازی برنامه بتای آن برای تمامی پلتفرم ها و سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی مذکور اعلام شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده