نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

حضور کریستن استوارت در اولین تصاویر فیلم Charlie’s Angels

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Charlie’s Angels منتشر شده که در آن شاهد حضور کریستن استوارت هستیم.

از اوایل این ماه، فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار سال آینده منتشر شده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Charlie’s Angels در کشور آلمان در حال انجام است و به‌تازگی وب‌سایت جاست‌جرد تصاویری را از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر کرده که در آن شاهد حضور کریستن استوارت در یک صحنه اکشن هستیم. طبق توصیف صحنه، او در حال دویدن یک خیابان است، اما اطلاعات بیشتری از آن در دست نیست. همچنین در یک تصویر الیزابت بنکس نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Charlie’s Angels Set Photos with Kristen Stewart

کمپانی سونی پیکچرز پیش از این اعلام کرده بود که کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا، قرار است نقش سه شخصیت فرشتگان چارلی را در قسمت جدید فیلم Charlie’s Angels بازی کنندالیزابت بنکس، پاتریک استوارت، لوییس جراردو مندز، جاناتان توکر، جایمن هانسو، نواه سنتینیو و سم کلفلین، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در بازسازی این فیلم تایید و اعلام شده است. علاوه بر بازی، بنکس وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. همچنین جی باسو، داگ میرو و کارلو برنارد به بنکس در نوشتن فیلمنامه فیلم فرشتگان چارلی کمک کرده‌اند. 

مجموعه فرشتگان چارلی با انتشار سریال Charlie’s Angels در بین‌ سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۱ آغاز به کار کرد که در این سریال کیت جکسون، فارا فاست، جاکلین اسمیت و شریل لاد، به ایفای نقش پرداختند. در ادامه فیلم Charlie's Angels در سال ۲۰۰۰ و فیلم Charlie's Angels: Full Throttle (فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر) که دنباله قسمت اول بود، در سال ۲۰۰۳ به‌روی پرده‌های سینما رفتند. کامرون دیاز، درو بریمور و لوسی لیو، بازیگران فرشتگان چارلی در این دو فیلم بودند. در قسمت دوم این فیلم دمی مور به این سه بازیگر اضافه شد.

فیلم Charlie’s Angels قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده