نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

حضور جایمن هانسو در ریبوت فیلم Charlie’s Angels

جایمن هانسو، بازیگر فیلم Gladiator (گلادیاتور)، به لیست بازیگران فیلم Charlie’s Angel (فرشتگان چارلی) کمپانی سونی پیکچرز پیوست.

کمتر از یک هفته به شروع مراحل تولید و ساخت ریبوت فیلم مورد انتظار Charlie’s Angel (فرشتگان چارلی) زمان باقی مانده است و تقریباً هر روز نامی جدید به لیست بازیگران این فیلم کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) اضافه می‌شود. در جدیدترین خبر مربوط به فیلم Charlie’s Angel، نام جایمن هانسو برای حضور در نقش شخصیت بازلی دیگری اعلام شده است؛ طبق گزارش سایت وِرایتی، گویا این شخصیت دست راست رئیس بازلی است.

جایمن هانسو، بازیگر و مدل بنینی/آمریکایی سینمای هالیوود، نقش‌های ماندگاری را در کارنامهٔ خود دارد و از معروف‌ترین فیلم‌های این بازیگر می‌توان به فیلم Gladiator (گلادیاتور) و نقش‌آفرینی در کنار راسل کرو و همچنین بازی در فیلم جنگی و هیجانی Blood Diamond (الماس خونین) در سال ۲۰۰۶ و همبازی شدن با لئوناردو دی کاپریو اشاره کرد. وی برای نقش‌آفرینی در دو فیلم Blood Diamond و In America (در آمریکا)، محصول سال ۲۰۰۲، نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. از دیگر فیلم‌های معروف جایمن هانسو می‌توان به فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، King Arthur: Legend of the Sword (آرتورشاه: افسانهٔ شمشیر)، Constantine (کنستانتین) و The Island (جزیره) اشاره داشت. چندی پیش نیز اعلام شد که این بازیگر در فیلم ابرقهرمانی Shazam (شَزَم) کمپانی دی‌سی، نقش شخصیت «جادوگر» را ایفا کند. جایمن هانسو جایگزین ران سی. جونز (بازیگر فیلم This Is Us) شده است. جایمن هانسو در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) کمپانی مارول که اولین فیلم مستقل با محوریت شخصیت زن در دنیای سینمایی مارول است نیز حضور دارد و نقش شخصیت کورات را ایفا خواهد کرد.

در ریبوت فیلم Charlie’s Angels، کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا، قرار است نقش سه شخصیت فرشتگان چارلی را ایفا کنند. کارگردانی این فیلم بر عهده الیزابت بنکس است. جی باسو، داگ میرو و کارلو برنارد به الیزابت بنکس در نوشتن فیلمنامهٔ فیلم Charlie’s Angels کمک کرده‌اند. همچنین به‌تازگی اعلام شد که پاتریک استوارت در آستانه توافق نهایی با کمپانی سونی پیکچرز برای بازی در نقش بازلی جدید در ریبوت فیلم Charlie’s Angels است. تهیه‌کنندگی فیلم ریبوت Charlie’s Angels را الیزابت بنکس و مکس هندلمن که مالکان کمپانی فیلمسازی براون‌استون (Brownstone) هستند، بر عهده خواهند داشت و الیزابت کنتیلون و داگ بلگراد از کمپانی 2.0 Entertainment، از سرمایه‌گذاران این پروژه هستند. همچنین آندرا جیانتی از کمپانی سونی پیکچرز، ناظر اجرایی پروژه خواهد بود. سونی پیکچرز اخیراً اعلام کرده است که ریبوت فیلم Charlie’s Angels در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده