نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

دو بازیگر جدید به فیلم Charlie’s Angels اضافه شدند

نواه سنتینئو و سم کلفلین، دو بازیگر جدیدی هستند که به لیست بازیگران ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) کمپانی سونی پیکچرز اضافه شدند.

تنها چند روز به شروع مراحل تولید و ساخت ریبوت فیلم مورد انتظار Charlie’s Angel (فرشتگان چارلی) زمان باقی مانده است و باز هم شاهد اعلام و معرفی نام‌هایی جدید به لیست بازیگران این فیلم کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) هستیم. در جدیدترین خبر مربوط به فیلم Charlie’s Angel، نام این دو بازیگر جدید به لیست بازیگران قبلی اضافه شده است.

نواه گریگوری سنتینئو، بازیگر آمریکایی که با حضور در فیلم How to Build a Better Boy (چگونه یک پسر بهتر بسازیم) و همچنین نقش‌آفرینی در مجموعهٔ تلویزیونی The Fosters (فاسترها) نامی برای خود در هالیوود دست‌وپا کرد، یکی از این بازیگران است. وی همچنین قرار است در اسپین‌آف مجموعهٔ تلویزیونی The Fosters با عنوان Good Trouble (دردسر خوب)، بار دیگر نقش جیزز آدامز فاستر را ایفا کند؛ این مجموعهٔ تلویزیونی هم‌اکنون در مرحلهٔ فیلمبرداری است و برای پخش در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است. خبر حضور این بازیگر در فیلم Charlie’s Angel از سوی سایت هالیوود ریپورتر (THR) تأیید شده است.

دیگر بازیگری که حضورش در فیلم Charlie’s Angel تأیید و اعلام شده است، سم کلفلین است. سم کلفلین اهل کشور انگلستان بوده و نسبت به نواه گریگوری سنتینئو، نامی شناخته‌شده‌تر در سینمای هالیوود است و در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بیشتری نقش‌آفرینی کرده است. از فیلم‌های معروف این بازیگر می‌توان به Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته)، The Hunger Games: Catching Fire (عطش مبارزه: اشتعال)، The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) و Adrift (سرگردان) اشاره کرد. وی در مجموعه‌هایی تلویزیونی چون The Pillars of the Earth (ستون‌های زمین) و White Heat (اشتیاق سوزان) نیز حضور داشته است. خبر حضور این بازیگر در فیلم Charlie’s Angel از سوی سایت وِرایتی تأیید شده است.

در ریبوت فیلم Charlie’s Angels، کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا، قرار است نقش سه شخصیت فرشتگان چارلی را ایفا کنند. کارگردانی این فیلم بر عهده الیزابت بنکس است. جی باسو، داگ میرو و کارلو برنارد به الیزابت بنکس در نوشتن فیلمنامهٔ فیلم Charlie’s Angels کمک کرده‌اند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جایمن هانسو، لوییس جراردو مندز و به احتمال فراوان پاتریک استوارت اشاره کرد. تهیه‌کنندگی فیلم ریبوت Charlie’s Angels را الیزابت بنکس و مکس هندلمن که مالکان کمپانی فیلمسازی براون‌استون (Brownstone) هستند، بر عهده خواهند داشت و الیزابت کنتیلون و داگ بلگراد از کمپانی 2.0 Entertainment، از سرمایه‌گذاران این پروژه هستند. همچنین آندرا جیانتی از کمپانی سونی پیکچرز، ناظر اجرایی پروژه خواهد بود. سونی پیکچرز اخیراً اعلام کرده است که ریبوت فیلم Charlie’s Angels در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده