نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

پاتریک استوارت نقش بازلی جدید را ریبوت فیلم Charlie’s Angels بازی می‌کند

پاتریک استوارت در آستانه توافق نهایی با کمپانی سونی پیکچرز برای بازی در نقش بازلی جدید در ریبوت فیلم Charlie’s Angels است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پاتریک استوارت، بازیگر مجموعه فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) و مجموعه فیلم X-Men (افراد ایکس)، در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی سونی پیکچرز برای پیوستن به جمع بازیگران ریبوت فیلم فرشتگان چارلی است. استوارت قرار است نقش یک نسخه جدید از شخصیت بازلی را در این فیلم بازی کند. این ممکن است جالب باشد که الیزابت بنکس که کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Charlie’s Angels را بر عهده دارد، نیز قرار است نقش بازلی را در این فیلم بازی کند و احتمالا باید شاهد رابطه خانوادگی بین این دو شخصیت باشیم.

در فیلم Charlie's Angels محصول سال ۲۰۰۰ با بازی کامرون دیاز، درو بریمور و لوسی لیو، بیل مری نقش جان بازلی را بر عهده داشت. در فیلم Charlie's Angels: Full Throttle (فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر) که در سال ۲۰۰۳ اکران شد و دنباله قسمت اول بود، برنی مک نقش جیمی بازلی که برادر جان بود را بازی کرد. کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا، قرار است نقش سه شخصیت فرشتگان چارلی را در بازسازی این مجموعه بازی کنند. به‌تازگی شبکه CBS اعلام کرده است که پاتریک استوارت قرار است بار دیگر نقش کاپیتان جین-لوک پیکارد را در سریال جدید Star Trek بازی کند.

سونی پیکچرز اخیرا اعلام کرده است که ریبوت فیلم Charlie’s Angels که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود، اکنون قرار است با حدود دو ماه تاخیر در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) اکران شود. جی باسو، داگ میرو و کارلو برنارد به بنکس در نوشتن فیلمنامه فیلم فرشتگان چارلی کمک کرده‌اند. فیلمبرداری و تولید این فیلم به‌زودی آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده