نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

یک بازیگر دیگر به ریبوت فیلم Charlie’s Angels پیوست

لوییس جراردو مندز، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ مکزیکی، به لیست بازیگران ریبوت فیلم Charlie’s Angel (فرشتگان چارلی) پیوست.

لوییس جراردو مندز، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ مکزیکی که سابقهٔ نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی چون Club of Crows (باشگاه کلاغ‌‌ها) و Time Share (تایم شِیر) را در کارنامه دارد، به لیست بازیگران ریبوت فیلم Charlie’s Angel (فرشتگان چارلی) کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) پیوست. کارگردانی این فیلم را الیزابت بنکس بر عهده دارد.

لوییس جراردو مندز در ریبوت فیلم Charlie’s Angel، نقش شخصیتی با نام The Saint را ایفا خواهد کرد. این هنرپیشه و تهیه‌کنندهٔ مکزیکی سابقهٔ نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌هایی تلویزیونی چون Cantinflas (کانتینفلاس)، Time Share و Club of Crows را در کارنامه دارد. وی اخیراً تهیه‌کنندگی فیلم درام Bayoneta (بایونتا) را به پایان رسانده است و در فیلم درام و کمدی Murder Mystery (قتل مرموز)، در کنار جنیفر آنیستون و آدام سندلر نقش‌آفرینی کرده است که این فیلم برای اکران در سال ۲۰۱۹ میلادی در نظر گرفته شده است.

در ریبوت فیلم Charlie’s Angels، کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا، قرار است نقش سه شخصیت فرشتگان چارلی را ایفا کنند. جی باسو، داگ میرو و کارلو برنارد به الیزابت بنکس در نوشتن فیلمنامهٔ فیلم Charlie’s Angels کمک کرده‌اند. همچنین به‌تازگی اعلام شد که پاتریک استوارت در آستانه توافق نهایی با کمپانی سونی پیکچرز برای بازی در نقش بازلی جدید در ریبوت فیلم Charlie’s Angels است. نکتهٔ جالب اینجا است که الیزابت بنکس نیز ایفاگر نقش شخصیتی به نام بازلی است و به احتمال فراوان باید شاهد رابطهٔ خانوادگی بین این دو شخصیت باشیم.

تهیه‌کنندگی فیلم ریبوت Charlie’s Angels را الیزابت بنکس و مکس هندلمن که مالکان کمپانی فیلمسازی براون‌استون (Brownstone) هستند، بر عهده خواهند داشت و الیزابت کنتیلون و داگ بلگراد از کمپانی 2.0 Entertainment، از سرمایه‌گذاران این پروژه هستند. همچنین آندرا جیانتی از کمپانی سونی پیکچرز، ناظر اجرایی پروژه خواهد بود. سونی پیکچرز اخیراً اعلام کرده است که ریبوت فیلم Charlie’s Angels که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود، اکنون قرار است با حدود دو ماه تأخیر، در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ماه ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده