نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

جاش برولین از حضورش در فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 خبر داد

جاش برولین با انتشار تصویری اعلام کرد که به گروه فیلمبرداری و تولید فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) اضافه شده است.

مدت کوتاهی است که تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 آغاز شده است. هفته گذشته نیز اولین تصاویر از محل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار منتشر شد که در آن تنها شخصیت ددپول دیده می‌شد. در فروردین امسال تایید و اعلام شد که جاش برولین قرار است ایفاگر نقش کیبل در فیلم Deadpool 2 باشد. این در حالی است که برولین نقش تانوس را در دنیای سینمایی مارول نیز بر عهده دارد و قرار است حضور پر رنگ و مهمی در دو قسمت پایانی فیلم Avengers (انتقام جویان) داشته باشد. با این حال، هنوز فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به پایان نرسیده است و او باید در فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) که از اواسط تابستان امسال آغاز می‌شود، نیز حضور داشته باشد.

بسیاری از طرفداران فیلم Deadpool 2 نگران تداخل برنامه جاش برولین هستند. حال برولین تصویر جدیدی منتشر کرده است که در آن از حضورش در فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Deadpool (ددپول) خبر می‌دهد. او این تصویر را اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر برولین را مشاهده می‌کنیم که در حال گریم است. قسمتی که پوشش داده شده است به نظر می‌رسد که مربوط به چشم کیبل باشد که در واقع از کشنده‌ترین سلاح‌های شخصیت کیبل است. همچنین روی صورت کیبل زخم‌های متعددی همیشه وجود داشته است که انتظار می‌رود در گریم این شخصیت روی صورت برولین اضافه شود. او پیش از این نیز ویدیوهایی از تمرینات خود برای نقش کیبل منتشر کرده بود و حال به نظر می‌رسد که آماده اضافه شدن به گروه فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Deadpool 2

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Deadpool 2 تایید شده است. کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده