نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

ساخت سریال انیمیشنی Deadpool تایید شد

شبکه FXX از ساخت سریال انیمیشنی ددپول (Deadpool) برای پخش در سال آینده میلادی خبر داد.

فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ منتشر شود، اما این فیلم، تنها اقتباس از دنیای کامیک ددپول نیست که قرار است در سال آینده منتشر شود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت سریال انیمیشنی Deadpool را رسما تایید و اعلام کرد. دونالد گلاور، سازنده و بازیگر سریال Atlanta (آتلانتا)، به همراه برادرش استفان، به عنوان سازنده، تهیه کننده و نویسنده، در سریال انیمشنی و بدون عنوان Deadpool حضور خواهند داشت. این سریال انیمیشنی در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ از شبکه FXX که زیر مجموعه شبکه FX است، پخش خواهد شد.

Donald Glover

گلاور که برای ساخت و بازی در سریال Atlanta جوایز متعددی را دریافت کرده، بیشتر برای بازی در سریال کامیونیتی (Community) شناخته شده است. همچنین گلاور قرار است نقش لاندو کالریسیان جوان را در فیلم Han Solo (هان سولو) بازی کند. علاوه بر این، او در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) حضور دارد. همچنین وی صداپیشگی شخصیت مایلز مورالز را در سریال انیمیشنی Ultimate Spider-Man بر عهده داشته است. پس از سریال Legion (لژیون)، این دومین سریالی است که شبکه FX با بخش تلویزیونی مارول همکاری می‌کند. نیک گراد، معاون رئیس برنامه‌های اصلی شبکه FX، در رابطه با سریال انیمیشنی Deadpool گفت:

دونالد گلاور یک هنرمند فوق العاده و بسیار با استعداد است. او پس از عملکرد بسیار درخشانش در سریال Atlanta، تمام مسئولیت‌های ساخت سریال انیمیشنی Deadpool را بر عهده خواهد شد و به این مجموعه با چشم انداز فوق العاده‌ای که دارد، زندگی خواهد بخشید. پس از موفقیت سریال Legion، ما تصمیم داریم همکاری خود را با بخش تلویزیونی مارول برای ساخت سریال‌های جسورانه‌تر، بزرگ‌تر و اورجینال‌تر، گسترش بدهیم. 

تاکنون صداپیشه شخصیت ددپول در سریال انیمیشنی Deadpool مشخص و اعلام نشده است. فیلم Deadpool 2 به کارگردانی دیوید لیچ، قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس و برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده