نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

برت رتنر در فیلم Wonder Woman 2 حضور نخواهد داشت

گل گدوت، بازیگر نقش زن شگفت انگیز اعلام کرد که برت رتنر دخالتی در ساخت فیلم Wonder Woman 2 نخواهد داشت.

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گل گدوت، بازیگر نقش زن شگفت انگیز تهدید کرده است که اگر برت رتنر در ساخت فیلم زن شگفت‌انگیز ۲ (Wonder Woman 2) دخالت داشته باشد، قرارداد بازی در این فیلم را امضا نمی‌کند و او از بازی در این فیلم انصراف خواهد داد. در حال حاضر  کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) تمامی ارتباطات خود را با برت رتنر و شرکت فیلمسازی او که RatPac-Dune Entertainment نام دارد، قطع کرده است تا گدوت به ادامه همکاری با این کمپانی رضایت دهد. رتنر قرار بود به عنوان تهیه کننده در دنباله فیلم Wonder Woman حضور داشته باشد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گدوت رسما به این خبرها واکنش نشان داده است. در مصاحبه با برنامه تلویزیونی TODAY Show، گدوت این موضوع را تایید کرد و گفت که رتنر که اخیرا فساد اخلاقی او فاش شده است، قرار نیست در ساخت فیلم Wonder Woman 2 دخالتی داشته باشد و او در این فیلم حضور نخواهد داشت. گدوت گفت:

حقیقت این است که افراد بسیار زیادی در ساخت این فیلم دخیل هستند. این موضوع فقط در مورد من نیست و همه آن‌ها نیز احساسات مشابه من را داشتند. بنابراین همه آن‌ها می‌دانستند که چه کاری باید انجام شود، اما چیزی برای گفتن وجود ندارد، چرا که همه این اتفاقات پیش از انتشار این مقاله و اخبار رخ داده است.

Brett Ratner

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Woman 2 را رسما تایید و اعلام کرد. همچنین در شهریور امسال، این کمپانی پتی جنکینز را به عنوان کارگردان این فیلم رسما انتخاب و معرفی کرد. فیلم Wonder Woman 2 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. این فیلم پیش از این قرار بود که در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) اکران شود، اما شهریور امسال، کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) با هفت ماه تاخیر قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران شود و برادران وارنر تصمیم گرفت که تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 2 را تغییر دهد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده