نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 2 جلو افتاد

کمپانی برادران وارنر از تغییر در تاریخ اکران فیلم مورد انتظار زن شگفت‌انگیز ۲ (Wonder Woman 2) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Wonder Woman 2 قرار است کمی زودتر از آنچه که انتظار می‌رود، به‌روی پرده‌های سینما برود. طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، کمپانی Warner Bros Pictures اعلام کرد که دنباله فیلم موفق زن شگفت انگیز (Wonder Woman) قرار است حدود ۷ هفته زودتر و در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. پیش از این، این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود. شهریور امسال، کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) با هفت ماه تاخیر قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران شود.

Star Wars

حال به نظر می‌رسد که برادران وارنر در واکنش به این موضوع، تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 2 را تغییر داده است تا از رویارویی این فیلم با قسمت جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) جلوگیری کند. در اتفاقی مشابه در سال ۲۰۱۳، بلیزارد اعلام کرده بود که تاریخ فیلم Warcraft (وارکرفت) برای عدم رقابت با فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا، سه ماه عقب افتاده است. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Woman 2 را رسما تایید و اعلام کرد. همچنین در شهریور امسال، این کمپانی پتی جنکینز را به عنوان کارگردان این فیلم رسما انتخاب و معرفی کرد.

اگرچه انتظار می‌رود که گل گدوت برای بازی در نقش زن شگفت‌انگیز در دنباله فیلم Wonder Woman بازگردد، اما گفته می‌شود او تهدید کرده که اگر برت رتنر در ساخت این فیلم دخالت داشته باشد، قرارداد بازی در این فیلم را امضا نمی‌کند و او از بازی در این فیلم انصراف خواهد داد. با این حال، ددلاین در خبری دیگر اعلام کرد که این خبر و گزارش نادرست بوده و تابستان امسال گدوت برای بازی در فیلم Wonder Woman 2، با کمپانی برادران وارنر قرارداد همکاری امضا کرده بود. تاکنون اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که اتفاقات فیلم Wonder Woman 2 در دهه ۸۰ جریان داشته باشد. طبق اطلاعات تایید نشده از داستان این فیلم، دایانا در آخرین روزهای جنگ سرد به شوروی فرستاده می‌شود تا با نیروهای این کشور مقابله کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده