نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

پوستر های فصل سوم سریال The Flash و فصل پنجم سریال Arrow منتشر شد

شبکه The CW پوسترهای جدید فصل سوم سریال The Flash و فصل پنجم سریال Arrow را منتشر کرد.

حدود دو هفته تا آغاز فصل جدید سریال فلش (The Flash) و کماندار (Arrow) بیشتر باقی نمانده است، به همین مناسبت شبکه The CW دو پوستر تبلیغاتی جدید از این دو سریال ابرقهرمانی خود منتشر کرده است. پوستر اول متعلق به فصل پنجم سریال Arrow است که استیون امل، بازیگر نقش الیور کوئین / کماندار سبز، را بر روی آن مشاهده می‌کنیم که در حال مبارزه با جرم و جنایت در کنار دوستان خود است تا شهر خود را از شر دشمنان خود در امان نگه دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Arrow: Season 5 poster

در پوستر دوم که متعلق به فصل سوم سریال The Flash است گرانت گاستین، بازیگر نقش بری آلن / فلش، را مشاهده می‌کنیم که در حال دویدن است و رنگ قرمز فلش بسیار روشن‌تر از قبل شده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Flash: Season 3 poster

پخش فصل سوم سریال The Flash از تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) آغاز خواهد شد. فصل سوم سریال با اتفاقات Flashpoint آغاز خواهد شد که به نظر می‌رسد شروع نسبتا متقاوتی را نسبت به دو فصل گذشته سریال شاهد باشیم. پیش از این، تام فلتون، بازیگر نقش دراکو مالفوی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Flash اضافه شده بود. چندی پیش نیز، شبکه The CW اولین تصویر شخصیت Kid Flash با بازی کینان لانسدیل  را منتشر کرده بود. همچنین چندی پیش نیز، جوئی کینگ، بازیگر سریال فارگو (Fargo) و فیلم احضار روح (The Conjuringبرای بازی در نقش شرور و منفی فرانسیس کین ملقب به مگنتا، به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Flash اضافه شد.

در همین حال، پخش فصل پنجم سریال Arrow از تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر) آغاز خواهد شد. اخیرا وندی مریکل، تهیه کننده اجرایی این سریال، در مصاحبه اخیر خود گفته است که در فصل پنجم خبری از جادو نخواهد بود داستان آن پایبند به‌ اصل‌های همین سری هستند. این در حالی است که طبق گفته استیون امل، وی قرار است در سه نقش متفاوت در فصل پنجم سریال Arrow حضور داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده