نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۸

اولین تصاویر Kid Flash در فصل سوم سریال The Flash منتشر شدند

شبکه The CW اولین تصویر شخصیت Kid Flash با بازی کینان لانسدیل  را منتشر کرد. Kid Flash قرار است برای نخستین بار در فصل سوم سریال فلش (The Flash) حضور داشته باشد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شبکه The CW در توییتر رسمی سریال The Flash، اولین تصاویر شخصیت Kid Flash را با بازی کینان لانسدیل منتشر کرده است. این بازیگر استرالیایی برای اولین بار در فصل دوم سریال در نقش والی وست حضور داشته است، با این حال برای اولین بار است که او را در این لباس می‌بینیم. این در حالی است که والی در سریال هیچ قدرت ماورایی ندارد (تا آنجایی که ما می‌دانیم)، توانایی و قدرت شخصیت جدید سریال The Flash ممکن است با (ادامه متن ممکن است داستان سریال را برای شما فاش کند) دستکاری جدول زمانی توسط بری آلن در پایان فصل دوم، ارتباط داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید اولین تصاویر شخصیت Kid Flash را مشاهده کنید:

kidflash1 kidflash2

Kid Flash نخستین بار در قسمت آغازین فصل سوم سریال فلش به نام Flashpoint حضور خواهد داشت، فصل سوم فلش از تاریخ سه شنبه ۴ اکتبر (۱۳ مرداد) به صورت هفتگی از شبکه The CW پخش خواهد شد. پیش از این، تام فلتون، بازیگر نقش دراکو مالفوی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Flash اضافه شده بود.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی