نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

در فصل پنج سریال Arrow خبری از جادو نخواهد بود

فصل چهارم سریال پیکان (Arrow) بسیار دور از انتظار عمل و بازخوردهای منفی‌ای دریافت کرد. اما با اتکا به صحبت‌های تهیه‌کننده اجرایی این سریال، به‌نظر می‌رسد که مشکلات فصل قبلی هرگز تکرار نخواهند شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سایت آی‌جی‌ان، اخیراً موفق به تهیه مصاحبه‌ای با تهیه‌کننده اجرایی سریال Arrow یعنی وندی مریکل، شده است و وی در آخرین صحبت‌هایش اظهار کرده که در سری یادشده دیگر خبری از جادو نخواهد بود و متعاقب آن، دست‌اندرکاران درحال پی ریزی یک داستانِ پایبند به‌اصل‌های همین سری هستند. وی گفت:

این مجموعه، همیشه قرار بود که در اصل خودش یک درام-جنایی باشد. اما ناگهان «فلش» ظاهر و به‌همان سبب، سر و کله ابر انسان ها پیدا شد. با شخصیت دیمن (Damien) هم جادو را وارد سریال کردیم. برای فصل پنجم برنامه‌های دیگری داریم! می‌خواهیم سریال را به ریشه‌هایش بازگردانیم و همان ویژگی‌هایی را به‌کار بگیریم که فصل‌های نخست را محبوب کردند.

او همچنین درمورد تفاوت‌های شخصیت پرومتئوس و آنتاگونیست‌های دیگر هم توضیحاتی داد:

پرومتئوس قرار نیست قدرت‌های جادویی داشته باشد. او یک مشکل شخصی با اولیور دارد و به‌نوعی شخصیت جامعه‌ستیزی است که به سبک خودش مبارزه می‌کند.

مریکل همچنین درمورد اهمیت فلش‌پوینت نیز صحبت و اشاره کرد که اتفاقات فصل سوم فلش (Flash)، بر روی Arrow تاثیر مستقیم خواهند داشت. البته سوای تمامی این‌ها، هنوز هم یک کراس‌اور بین شخصیت‌های Cw نیز باید به سرانجام برسد که منطبق با ۱۰۰‌مین قسمت همین سریال پخش می‌شود. این یک فرصت مناسب برای رویارویی اولیور کویین و کارا دانورس -سوپرگرل- هم است. با این‌که امسال حسابی سر اولیور شلوغ است؛ اما درواقع تمرکز اصلی بر روی شخصیت او است. هرچه که باشد، می‌دانیم که پتانسیل سریال یادشده خیلی بیشتر از این‌ها است!

فصل پنجم سریال «پیکان» پاییز امسال شروع خواهد شد و گروهی از بازیگران جدید را شامل می‌شود. شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده