نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

استفن امل در نقش سه نسخه الیور کوئین متفاوت در فصل پنجم سریال Arrow بازی می کند

طبق گفته استیون امل، بازیگر نقش الیور کوئین / کماندار سبز در سریال کماندار (Arrow)، این بازیگر در سه نسخه متفاوت از شخصیت الیور کوئین در فصل پنجم این سریال بازی کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بخشی از سریال Arrow با سفری کوتاه در زمان، در گذشته سپری می‌شود، اما نه به این معنا که شخصیت اصلی سریال همانند بری آلن در سریال فلش (The Flash) در زمان سفر کند. در عوض سریال Arrow با استفاده مکرر از بازگشت به گذشته شخصیت الیور کوئین، دو خط داستانی را به صورت همزمان روایت می‌کند. طرفداران سریال Arrow، افت و خیزهای بسیاری از گذشته الیور کوئین را شاهد بوده‌اند و به نظر می‌رسد قرار نیست به این زودی این روند کنار گذاشته شود. طبق آخرین حرف و صحبت استیون امل، بازیگر نقش اصلی و محوری سریال Arrow، امکان دارد در یک بخش و نقطه از داستان فصل آینده این سریال، بینندگان یک نسخه متفاوت از حال و گذشته شخصیت الیور کوئین را مشاهده کنند. امل با انتشار تویتی در تویتر شخصی خود، از پایان فیلمبرداری قسمت ۹۷ام این سریال خبر داد و اشاره‌ای به یک نسخه دیگر از شخصیت از الیور کوئین کرد. امل در تویت خود گفت:

فیلمبرداری قسمت ۹۷ام سریال به پایان رسید. اکثر دفعات من دو نسخه از شخصیت الیور کوئین را بازی می‌کنم. این بار؟ سه نسخه.

Arrow season 4

اشاره امل به دو نسخه متفاوت از الیور می‌تواند به دو نسخه حال و گذشته آن یا می‌تواند به دو نسخه با لباس کماندر و بدون آن باشد. دو نتیجه متفاوت می‌توان نسبت به این مطلب داشت: اولین نتیجه این است که ما الیور در یک دوره زمانی متفاوت مشاهده خواهیم کرد، دومین نتیجه گیری این است که او را در یک لباس کاملا متفاوت و غیر معمول نسبت به لباس معمول ابرقهرمانی و غیر ابرقهرمانی وی، مشاهده خواهیم کرد. در سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) یک نگاه اجمالی به نسخه آینده الیور کوئین داشتیم، که می‌توان انتظار داشت دوباره این دوره زمانی را در سریال Arrow مشاهده کنیم. همچنین می‌توان انتظار داشت الیور در قسمت ۹۷ام این سریال، لباس خود را تغییر داده و لباس جدیدی را بر تن کرده باشد. همچنین ممکن است نسخه شماره سوم و کاملا متفاوت از شخصیت الیور در سریال  Arrow مشاهده کنیم.

با این حال، بزودی شاهد شروع فصل پنجم Arrow خواهیم بود و نسخه سوم شخصیت الیور کوئین را مشاهده خواهیم کرد. علاوه بر استیون امل، بازیگران جدیدی از جمله دولف لاندگرن برای بازی در نقش رئیس اوباش روسی به نام لئونید کوار، ویل تراوال برای بازی در نقش کریستوفر چنس / هیومن تارگت و بازیگر نامشخصی که قرار است نقش تبه کار و شخصیت شرور جدید این سریال با نام پرومتئوس را بازی کند به این سریال اضافه شده‌اند و قرار است در طول این فصل نقش آفرینی کنند.

پخش فصل سوم سریال The Flash از تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر)، پخش فصل پنجم سریال Arrow از تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر)، پخش فصل دوم سریال سوپرگرل (Supergirl) از تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) و پخش فصل دوم سریال Legends of Tomorrow از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) از شبکه The CW آغاز خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده