نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

جوئی کینگ برای بازی در نقشی منفی به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Flash اضافه شد

شبکه The CW اعلام کرد، جوئی کینگ برای بازی در نقشی شرور و منفی در فصل سوم سریال فلش (The Flash) حضور خواهد داشت و به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جوئی کینگ، بازیگر سریال فارگو (Fargo) و فیلم احضار روح (The Conjuring)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Flash اضافه شده است و قرار است نقش فرانسیس کین ملقب به مگنتا را بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت کامیک‌بوک منتشر کرده است، وی به عنوان بازیگر مهمان در قسمت سوم از فصل سوم این سریال ابر قهرمانی برای نقشی شرور و منفی حضور خواهد داشت. این نخستین تجربه بازی کینگ در یک فیلم که براساس کامیک‌های دی‌سی ساخته می‌شود نیست. او در فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) به کارگردانی کریستوفر نولان، که در سال ۲۰۱۲ به روی پرده رفت، نقش کودکی تالیا را بر عهده داشته است.

Joey King in The Dark Knight Rises

فرانسیس کین یک شخصیت فرا انسانی نوجوان است که قدرت و توانایی کنترل فلز را دارد که بی شباهت به شخصیت شرور مگنتو از دنیای ایکس من نیست، نام مستعار و شرورانه کین، مگنتا است و به لطف عوارض جانبی در هنگام تولد او، وی قدرت‌های ویژه‌ای بدست آورده که او را تبدیل به شخصیت تاریکی کرده است. هیچ صحبتی در مورد اینکه نقش کینگ چقدر در این سریال پر رنگ خواهد بود، عنوان نشده است، با این حال، این احتمال وجود دارد که با توجه به کوتاه بودن جدول زمانی Flashpoint، وی نقش کوتاهی را در این سریال خواهد داشت.

علاوه بر مگنتا، تاکنون حضور دو شخصیت شرور و منفی اصلی دیگری به نام‌ دکتر آلکمی و شخصیت تندرویی به نام ساویتار در فصل سوم سریال The Flash تایید شده است،  سریال فصل سوم سریال فلش از تاریخ سه شنبه ۴ اکتبر (۱۳ مرداد) به صورت هفتگی از شبکه The CW پخش خواهد شد. پیش از این، تام فلتون، بازیگر نقش دراکو مالفوی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Flash اضافه شده بود. چندی پیش نیز، شبکه The CW اولین تصویر شخصیت Kid Flash با بازی کینان لانسدیل  را منتشر کرده بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده