نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تصاویر اعضای جدید گروه اتوبات ها در فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شد

کمپانی پارامونت در ادامه انتشار تصاویر ربات‌های فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight)، تصاویر تمامی اعضای جدید گروه اتوبات‌های حاضر در این فیلم را منتشر کرد.

دسته جدیدی از تصاویر فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شده است که نگاه دقیق‌تر و بهتری را از شخصیت‌ها و اعضای جدید گروه اتوبات‌ها در این فیلم نشان می‌دهد. مجموعه این تصاویر از طریق حساب رسمی فیلم تبدیل شوندگان (Transformers) در توییتر منتشر شده است، هرچند برخی از این تصاویر را از جمله اولین تصویر و شخصیت Hot Rod در فیلم، اولین تصویر از شخصیت دریفت و نیز اولین تصویر کامل از شخصیت Sqweeks قبلا مشاهده کرده بودیم. با این حال، برای اولین بار است که تصویر شخصیت Hound و Crosshairs را مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید تصاویر اعضای جدید اتوبات‌ها را مشاهده کنید:

علاوه بر تصاویری که از اعضای اتوبات‌ها منتشر شده، پارامونت تایید کرده است که شخصیت محبوب مگاترون و رهبر گروه Decepticon در فیلم Transformers: The Last Knight باز خواهد گشت، این در حالی است که چندی پیش حضور Onslaught رهبر گروه Combaticons تایید و اولین تصویر آن منتشر شده بود. همچنین اولین تصویر کامارو جدید شخصیت بامبل‌بی نیز پیش از این منتشر شده بود. مارک والبرگ بار دیگر برای بازی در نقش کید یگر به همراه تایریس گیبسون برای بازی در نقش افسر فرمانده رابرت اپس، ایزابلا مانر برای بازی در نقش اصلی زن فیلم و جاش دوهامل برای بازی در نقش سرهنگ لنوکس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین تایید شده است که آنتونی هاپکینز در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارد، هرچند تاکنون نقش وی در این فیلم اعلام نشده است.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم را مانند ۴ قسمت گذشته مایکل بی بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده