نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تصویر شخصیت Sqweeks فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شد

کمپانی پارامونت اولین تصویر کامل شخصیت Sqweeks را که در فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) حضور دارد منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

از اوایل تابستان امسال، مایکل بی، کارگردان فیلم Transformers: The Last Knight، شروع به اشتراک گذاشتن تصاویری از پشت صحنه فیلم و برخی از شخصیت‌های حاضر در آن کرد و حال اولین تصویر کامل از شخصیت جدید این مجموعه به نام Sqweeks را در توییتر شخصی خود به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد Sqweeks به عنوان یک مدل واقعی در نظر گرفته شده است که یک تغییر رویه در این مجموعه خواهد بود که از جلوه‌های ویژه بسیاری در آن استفاده می‌شود. در حال حاضر، بعد از سپری شدن چند هفته از فیلمبرداری و کمی دستکاری در نام این شخصیت، طرفداران این فیلم به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد این ربات هستند.

این شخصیت در حالت ایستاده کمی بیشتر از یک متر طول دارد که نسبت به اندازه استاندارد شخصیت‌های این مجموعه مانند شخصیت اپتیموس پرایم یا هر عضو اتوبات‌ها و Deceptecon‌ها بسیار کوتاه است. به نظر می‌رسد Sqweeks مانند شخصیت بامبل‌بی باشد که در ابتدا در قالب یک وسیله نقلیه فرسوده و اوراقی بود و سپس در ادامه با ماشین به روزی تعویض شد. هرچند به نظر می‌رسد این شخصیت مانند شخصیت‌های مشابه در مجموعه جنگ ستارگان مثل R2-D2 و BB-8 بتواند به یک شخصیت محبوب تبدیل شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 Transformers: The Last Knight First Full Look at Sqweeks

با نگاهی اجمالی به این وسپای تبدیل شونده، بدون شک ایده جذاب این ربات کوچک شما را جذب خواهد کرد، این ربات برای راه رفتن از یک چوب بهره می‌برد و در پشت خود دارای یک جعبه ابزار است، احتمالا در زمان انتشار نسخه بلوری و خانگی این فیلم نحوه طراحی و جان بخشیدن به این ربات کوچک را مشاهده خواهیم کرد. Sqweeks تنها شخصیت فیلم Transformers: The Last Knight نیست که طی هفته‌های اخیر تصویر آن توسط مایکل بی منتشر شده است، چندی پیش حضور شخصیت Hot Rod در فیلم تایید شد. مایکل بی همچنین اولین تصویر از شخصیت Onslaught و کامارو جدید شخصیت بامبل‌بی را در تویتر شخصی خود به اشتراک گذاشت. همچنین چندی پیش نخستین پوستر رسمی این فیلم منتشر شد. مایکل بی همچنین ویدیوها و تصاویری را از پشت صحنه این فیلم منتشر کرده است که در یکی از این ویدیوها شاهد تعقیب گریز بامبل‌بی و یک هلیکوپتر که با ارتفاع پایین و خطرناک پرواز می‌کردِ، بودیم.

فیلم Transformers: The Last Knight در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم فرعی بامبل‌بی (Bumblebee) در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و قسمت ششم فیلم Transformers در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده