نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۴

با کامارو جدید بامبلبی در فیلم Transformers: The Last Knight آشنا شوید

مایکل بی، کارگردان مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers)، به رسم معمول، خودروهای جدید شخصیت‌های فیلم را در صفحه شخصی خود معرفی می‌کند و بتازگی از کامارو جدید «بامبلبی» برای فیلم Transformers: The Last Knight  رونمایی کرده است.

مایکل بی، از خودرو جدید شخصیت بامبلبی برای فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) رونمایی کرد. بی با انتشار یک پست در تویتر شخصی خود، تصویر یک کامارو جدید مدل ۲۰۱۶ که توسط کمپانی جنرال موتورز سفارشی برای فیلم طراحی و آماده شده است را به اشتراک گذاشت.

بی (بامبلبی) برگشته است! در واقع جنرال موتورز کامارو مدل ۲۰۱۶ را سفارشی طراحی کرده و ساخته است.

Bumblebee

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲ تیر ماه ۱۳۹۶ (۲۳ ماه ژوئن ۲۰۱۷) برنامه‌ریزی شده و شخصیت مگاترون قرار است در این قسمت حضور داشته باشد. مارک والبرگ که در نقش کید یگر در قسمت قبلی این فیلم به‌نام Transformers: Age of Extinction نیز حضور داشته است، به همراه ایزابلا مانر ستاره شبکه نیکلودئون که قرار است نقش اصلی زن این فیلم را بازی کند، از جمله بازیگرانی هستند که در این قسمت حضور خواهند داشت. اواخر هفته گذشته تایید شد آنتونی هاپکینز در فیلم Transformers: The Last Knight حضور دارد، هرچند تاکنون نقش وی در این فیلم اعلام نشده است.

نظر شما در مورد ظاهر خودرو جدید بی چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده