نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

حضور شخصیت Hot Rod در فیلم Transformers: The Last Knight تایید شد

کمپانی پارامونت با انتشار تصویری، حضور شخصیت محبوب Hot Rod را در فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) تایید کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تنور تبلیغات فیلم Transformers: The Last Knight روز به روز داغ‌تر می‌شود. پس از انتشار اولین پوستر رسمی این فیلم در هفته گذشته که در آن اپتیموس پرایم را در مقابل یک هیولای سه سر می‌توانیم مشاهده کنیم، حال توییتر رسمی فیلم Transformers اولین تصویر از جانشین اپتیموس پرایم به نام Hot Rod را که با نام Rodimus Prime نیز شناخته می‌شود منتشر کرد. این شخصیت قرار است برای اولین بار در فیلم The Last Knight حضور داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Hot Rod Transformers: The Last Knight

علاوه بر ربات‌هایی که در دو گروه اتوبات‌ها و Decepticons حضور دارند، بازیگرانی انسانی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند، مارک والبرگ که در نقش کید یگر در قسمت قبلی این فیلم یعنی تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض (Transformers: Age of Extinction) نیز حضور داشته است، به همراه ایزابلا مانر و جرود کارمیچر از جمله بازیگرانی هستند که در این قسمت حضور دارند، علاوه بر این، دو نفر از بازیگران سه گانه اصلی این فیلم یعنی جاش دوهامل برای بازی در نقش سرهنگ لنوکس و تایریس گیبسون برای بازی در نقش افسر فرمانده، گروهبان رابرت اپس به این فیلم باز خواهند گشت. همچنین آنتونی هاپکینز صداپیشگی یکی از تبدیل شوندگان را در این فیلم بر عهده خواهد داشت.

تیمی از نویسندگان در حال ایجاد یک جهانی سینمایی از مجموعه فیلم‌های Transformers برای کمپانی پارامونت هستند و The Last Knight قرار است نخستین فیلم از این جهان سینمایی باشد. رابرت کرکمن، نویسنده پر آوازه کامیک‌ها و سریال مردگان متحرک، استیون اس‌.دنایت، زک پن، آرت مارکوم، مت هالووی، جف پینکنر، کریستینا هودسون، لیندزی بیر، کن نولان و جنوا رابرتسون - دورت از جمله نویسندگانی هستند که در این پروژه حضور دارند.

فیلم Transformers: The Last Knight برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم را مانند ۴ قسمت گذشته مایکل بی بر عهده دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده