نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

مایکل بی حضور Onslaught را در فیلم Transformers: The Last Knight تایید کرد

مایکل بی، کارگردان فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight)، اعلام کرد که شخصیت Onslaught در این فیلم حضور خواهد داشت.

تاکنون کارگردانی تمامی فیلم‌های فیلم تبدیل شوندگان (Transformers)، بر عهده مایکل بی بوده است و وی همانند چهار قسمت گذشته، کارگردانی جدیدترین قسمت جدید این مجموعه را نیز بر عهده دارد و بار دیگر شاهد بازگشت اتوبات‌ها به روی پرده نقره‌ای خواهیم بود، اما اینبار باید با تهدیدی جدید به نام Combaticons مقابله کنند. فیلم Transformers: The Last Knight در حال حاضر فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد؛ با این حال، اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است. بی تمایل دارد هر چیزی که به Transformers مربوط می‌شود، به جز اطلاعاتی اندک و تصاویر وسایل نقلیه جدید، محرمانه باقی بماند.

با این حال، مایکل بی از طریق صفحه شخصی خود در توییتر تنها تایید کرده است که Generation 1 Onslaught در قسمت پنجم Transformers حضور دارد، Onslaught یک شخصیت نسبتا نوستالژیک است که در فصل اول مجموعه انمیشین The Transformers برای اولین بار حضور داشت. به نظر می‌رسد وی قرار است رهبری گروه شرور Combaticons بر عهده داشته باشد؛ گروهی متشکل از ربات‌های Decepticon که به مگاترون وفادار هستند و از وسایل نقلیه پرتاب موشک ساخته شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر Onslaught در فیلم The Last Knight را مشاهده کنید:

transformers-the-last-knight-onslaught

در مجموعه اصلی انیمیشن، Onslaught به عنوان رهبر گروه  ترجیح می‌دهد به جای حملات بی‌رحمانه و شرورانه، با تاکتیک و استراتژی دشمنان و مخالفان خود را شکست دهد و شعار معروف وی «ذهن بزرگ‌ترین سلاح است» است. زمانی که برنامه‌های وی با شکست همراه می‌شود، نیروی خشم و عصبانیت بر وی غلبه می‌کند و به عنوان یک تبدیل شونده، به یک نیروی ویرانگر و با خشونت بالا در میدان نبرد تبدیل می‌شود. وی همچنین این توانایی را دارد که با کمک گروه Combaticons به یک ربات Bruticus تبدیل شود. به جز Onslaught تصاویر وسایل نقلیه ربات‌های دیگری این فیلم چون Barricade، دریفت، Squeeks و بامبل بی منتشر شده است. به هر حال انتظار می‌رود اولین تصاویر وسایل نقلیه دو شخصیت محبوب این مجموعه یعنی اپتیموس پرایم و مگاترون نیز در ادامه منتشر شود.

مارک والبرگ بار دیگر برای بازی در نقش کاد یاگر به همراه جاش دوهامل برای بازی در نقش سرهنگ لنوکس و تایریس گیبسون برای بازی در نقش افسر فرمانده، گروهبان رابرت اپس به این فیلم باز خواهند گشت. فیلم تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض (Transformers: Age of Extinction) آخرین فیلم از مجموعه Transformers است که در سال ۲۰۱۴ اکران و با واکنش منفی منتقدان و طرفداران این مجموعه رو به رو شد. با این وجود مایکل بی وعده داده است این آخرین باری است که کارگردان فیلمی از این مجموعه خواهد بود.

فیلم Transformers: The Last Knight در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم فرعی بامبل‌بی (Bumblebee) در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و قسمت ششم فیلم Transformers در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده