نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

زوم‌کست: مروری بر رویداد رونمایی از پلی استیشن 5 سونی

سونی اخیرا در جریان رویدادی از کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد و به همین مناسبت در این قسمت زوم‌کست، صحبتی با محوریت این نمایش و خود کنسول خواهیم داشت.

در حالی که از چند ماه پیش با ظاهر ایکس باکس سری ایکس، کنسول نسل نهمی مایکروسافت آشنا شده بودیم، اما سونی فقط به رونمایی از کنترلر جدیدش یعنی دوال سنس بسنده کرده بود. با این حال بامداد جمعه قبل، شرکت ژاپنی در جریان رویدادی که از مدت‌ها پیش وعده‌اش را داده و حتی یک بار هم آن را به تعویق انداخته بود، از ظاهر کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ کنسولی که در آن از ترکیب رنگ سفید و سیاه استفاده شده و در دو مدل کاملا دیجیتالی و استاندارد همراه با دیسک درایو عرضه خواهد شد. 

هرچند سونی در رویدادش از قیمت پلی استیشن 5 اطلاعاتی ارائه نکرد، اما خب شاهد نمایش بازی‌های مختلفی هم بودیم که از جمله آن‌ها می‌توان به Spider-Man: Miles Morales اشاره داشت که اینسامنیاک آن را یک تجربه مستقل معرفی کرده است. همچنین نسخه جدید Horizon، رزیدنت ایول ۸ و تعداد زیادی بازی بزرگ و کوچک دیگر هم از جمله نمایش‌های سونی در این رویداد بودند. با توجه به اهمیت این مراسم، تصمیم گرفتیم تا این قسمت از زوم‌کست زومجی را به آن اختصاص بدهیم و در مورد کلیت رویداد، پلی استیشن 5 و همینطور بازی‌ها صحبت کنیم:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده