نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۶

Spider-Man: Miles Morales یک بسته الحاقی است نه دنباله جدید [بروزرسانی]

درحالی‌که در ابتدا به‌نظر می‌رسید Spider-Man: Miles Morales یک دنباله برای نسخه قبلی بازی اسپایدرمن است، سونی با انتشار متنی در این مورد شفاف‌سازی کرد.

به‌روزرسانی ساعت ۲۰:۳۵ دقیقه: استودیو اینسامنیاک گیمز با انتشار یک توییت اعلام کرد که Spider-Man: Miles Morales یک «نسخه مستقل» خواهد بود. ارائه اطلاعات بیش‌تر به آینده موکول شده اما اکانت توییتر اینسامنیاک در جواب سوال کاربران به اینکه آیا با یک ریمستر یا بسته الحاقی طرف هستیم فقط به گفتن اینکه بازی یک تجربه مستقل است بسنده می‌کند. 

متن اصلی خبر: یکی از بازی‌های که در جریان رویداد «آینده گیمینگ» سونی شاهد نمایش آن بودیم، Spider-Man: Miles Morales بود؛ اثری ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز که به‌نظر می‌رسید درواقع یک دنباله برای بازی Spider-Man کنسول پلی‌استیشن 4 باشد. بااین‌حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی با انتشار پیامی در این مورد شفاف‌سازی و اعلام کرده که این اثر درواقع یک بسته الحاقی است و نه یک دنباله. 

درواقع سایمون راتر، نائب رئیس بخش تجاری پلی‌استیشن اروپا در مصاحبه‌ای با تلگراف، اعلام کرده که بازی Spider-Man در قالب یک نسخه بهبودیافته برای پلی ‌استیشن 5 منتشر خواهد شد و Miles Morales هم حکم یک بسته الحاقی را برای این تجربه خواهد داشت که محتویات داستانی جدیدی را به آن اضافه می‌کند. توضیحات راتر به‌شرح زیر است:

ما شاهد یک محتوای بسیار غنی مرتبط با مایلز مورالز خواهیم بود که درواقع حکم یک بسته الحاقی را دارد. در طرف دیگر خودِ بازی اسپایدرمن هم با بهبود‌های مختلفی همراه شده است که ازطریق آن‌ها از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کنسول جدید سونی استفاده می‌کند.

البته با‌وجود توضیحات راتر هنوز هم کاملا شفاف نیست که آیا محتوای مایلز مورالز یک بسته الحاقی مستقل و بدون نیاز به بازی اصلی خواهد بود یا طرفداران برای تجربه آن روی PS5 حتما باید بازی اصلی یا به بیان بهتر نسخه بهبودیافته آن را هم داشته باشند؟ گیم‌اسپات به‌عنوان منبع این خبر در این رابطه از سونی خواستار توضیحات بیشتر شده که هنوز پاسخی دریافت نکرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده