نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲

Doom Eternal احتمالا به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود

توییت مرموزی که به‌تازگی در اکانت رسمی ایکس‌باکس گیم پس منتشر شده، با نمایش متن نامرئی «The Slayer is Coming» به احتمال زیاد به اضافه شدن Doom Eternal به فهرست بازی‌های این سرویس اشاره دارد.

مقاله مرتبط:

بعد از تصاحب شرکت ZeniMax توسط مایکروسافت، کلیه‌ی بازی‌های بتسدا دیر یا زود به ایکس‌باکس گیم پس اضافه خواهند شد. اما به نظر می‌رسد که Doom Eternal اولین مورد است که در سرویس اشتراکی مایکروسافت حضور خواهد یافت. اکانت توییتر Xbox Game Pass اخیراً پست جدیدی را منتشر کرده که حاوی  تصویر یک ایمیل از سوی شخصیت خیالی ملیسا است. اخبار مربوط‌به برخی از بازی‌های آینده Game Pass، ازطریق پیام‌های پنهانی این کاراکتر معرفی می‌شوند.

درحالی که در نگاه اول هیچ نشانه‌ای از اشاره به نام خاصی در این متن دیده نمی‌شود، درصورتی که با استفاده از نرم افزارهای حرفه‌ای طراحی، کنتراست و نور تصویر را در مقدار مشخصی تنظیم کنید، عبارت مخفی شده‌ی «The Slayer is Coming» نمایان خواهد شد.

تصویر توییت جدید اکانت ایکس باکس گیم پس

متن مخفی The Slayer is coming در توییت مایکروسافت

همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، Slayer نام پروتاگونیست بازی Doom Eternal است و عبارت «اسلیر در راه است» به احتمال زیاد به اضافه شدن این بازی به فهرست گیم پس در آینده نزدیک اشاره دارد. مایکروسافت هنوز فهرست بازی‌هایی را که در ماه اکتبر به سرویس اشتراکی محبوب خود اضافه خواهد شد، منتشر نکرده است. بنابراین Doom Eternal می‌تواند سورپرایز بزرگ ماه اکتبر برای مشترکین ایکس‌باکس گیم پس روی پی سی و ایکس‌باکس وان باشد. البته این احتمال نیز وجود دارد که این بازی در اوایل ماه نوامبر و همزمان با عرضه کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس برای این سرویس منتشر شود.

Doom Eternal هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی قابل دریافت است. این بازی به‌تازگی اولین بسته الحاقی بعد از انتشار خود را دریافت کرده که با نام Doom Eternal: The Ancient Gods Part One شناخته می‌شود. ظاهراً قسمت دوم این بسته نیز در زمان نامعلومی منتشر خواهد شد.

همان‌طور که بالاتر اشاره شد، علاوه‌بر Doom Eternal بازی‌های بزرگ دیگری نیز در فهرست بتسدا وجود دارند که تاکنون در سرویس گیم پس عرضه نشده و می‌توانیم در آینده انتظار آن‌ها را داشته باشیم. نکته‌ی جالب توجهی که در اینجا می‌توان به آن اشاره کرد، این است که برخی از بازی‌های بتسدا، از جمله Dishonored 2 به‌تازگی از فهرست گیم پس خارج شده بودند. حالا باید دید که با قراردادی که میان این شرکت و مایکروسافت بسته شده، آیا در آینده مجدداً شاهد بازگشت این بازی‌ها خواهیم بود یا خیر.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده